بازدید میدانی

مدیر منطقه شش شهرداری کرج گفت: بازدیدهای میدانی از سطح منطقه، موجب تسریع در روند خدمات‌رسانی به شهروندان و مرتفع ساختن مشکلات شهری در بازده زمانی کمتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری در بازدید از محله یاس جنوبی اظهار کرد: انجام بازدیدهای میدانی زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی است؛ این اقدام در مرتفع ساختن مشکلات شهر و شهروندان نیز ایفای نقش می‌کند.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها به عنوان یک ارگان خدماتی در جهت آبادانی و ایجاد محیطی مطلوب در راستای بالابردن سطح رفاه اجتماعی جامعه فعالیت می‌کنند.

غفاری تصریح کرد: شهرداری‌ها به دلیل گسترش حوزه مدیریتی و همچنین تنوع خدمات به شهروندان در بعضی مواقع با مشکلاتی روبروی می‌شوند که این امر نارضایتی شهروندان را در پی دارد.

این مسئول گفت: در همین راستا مدیران با برگزاری چنین دیدارهایی می‌توانند با ارتباطی صمیمانه و از نزدیک با مشکلات موجود آشنا شده و رابطه مؤثرتری با شهروندان برقرار کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی شهروندان بتوانیم در اجرای برنامه‌ها نسبت به سال گذشته موفق تر عمل کرده و موجبات رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم آوریم.

 غفاری خاطر نشان کرد: بازدیدهای میدانی از سطح منطقه، موجب تسریع در روند خدمات‌رسانی به شهروندان و مرتفع ساختن مشکلات شهری در بازده زمانی کمتر می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برای رفع  مشکلات شهروندان اظهار داشت: جهت برنامه‌ریزی هر چه بهتر، جلسات دیدار عمومی با شهروندان را در اولویت کاری قرار داده‌ایم و هرروز ملاقات عمومی با شهروندان داریم تا آنان بتوانند به راحتی مشکلات خود را عنوان کنند.

مدیر منطقه شش با اشاره به تاکید شهردار کرج مبنی بر بازدیدهای مستمر میدانی و ارسال گزارش‌ها و نتایج این بازدیدها، گفت: امید می‌رود با همکاری مسئولان منطقه بتوانیم در سرعت بخشیدن به بهسازی منطقه و رفع نیاز شهروندان در امور عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری، ترافیک و ... گام‌های مؤثری را برداریم.

وی توضیح داد: خدمت به مردم و تلاش شبانه روزی وظیفه مدیران شهری است و اهمیت دادن به محلات کم برخوردار وتوازن عدات محله محوری و رفاه نسبی شهروندان از برنامه‌های ما در سال جاری است.

وی اضافه کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال، ده‌ها پروژه عمرانی محلات این منطقه اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =