• ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر: 80778
88

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات ساماندهی و رفع نواقص جداول معابر این منطقه خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با بیان اینکه احداث جداول در سطح معابر به عنوان مراحل اولیه ساماندهی صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات جدول‌گذاری و با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب ‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های سطح شهر انجام می شود.

یگانی گفت: عملیات جدول‌گذاری و همچنین عملیات بهسازی و مرمت کانال‌های معابر با هدف ساماندهی معابر و نهرها، زیبا سازی فضای شهری، مناسب سازی پیاده روها و جداول در حال اجرا است.

این مسئول تاکید کرد: جدول‌گذاری معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات جدول‌گذاری در محله‌های چهارصد دستگاه، دولت آباد، بلوار جمهوری و بلوار شهید بهشتی انجام شده است، افزود: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات جدول‌گذاری همسو با نیاز شهر و شهروندان در سطح معابر منطقه ادامه خواهد داشت.

یگانی در پایان افزود: با توجه به افزایش بارندگی‌ها و لزوم هدایت و مهار آب‌های سطحی در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، عملیات جدول‌گذاری، تعویض و اصلاح جداول مستهلک سطح محلات منطقه نیز در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =