55

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: باهدف روان سازی ترافیک، پروژه اصلاح هندسی و تعریض دهانه دوربرگردان بلوار شهید چمران عملیاتی شد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز عنوان کرد: به منظور روانسازی ترافیک وارتقای امنیت شهروندان اصلاح هندسی بلوار شهید چمران اجرایی شد.

حسینی گفت: با بررسی و مطالعات کارشناسی ترافیکی از بلوار شهید چمران، وجود عرض کم دهانه دوربرگردان این معبر تأمین کننده حجم بالای خودروهای در مسیر این دوربرگردان نبوده و باعث پس زدن ترافیک و تراکم خودروها می‌شد.

وی ادامه داد: همچنین عرض کم دهانه این دور برگردان تردد خودروهایی که مسیر مستقیم ازشمال به جنوب این بلوار را طی می کردند و قصد دور زدن نداشتند را هم با اختلال و کندی مواجه می‌کرد.

حسینی اظهار داشت: به همین منظور با برداشتن قسمتی از جداول قدیمی و عقب نشینی طولی به متراژ ۶ متر، دهانه دوربرگردان تعریض شد و با صرف ۵/۱ تن آسفالت، محدوده حفاری شده بهسازی و زیر بار ترافیک رفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه تعریض دوربرگردان بلوار شهید چمران، بار ترافیکی که در سالیان متمادی برای شهروندان و سرنشینان خودروهای عبوری مشکل ایجاد می‌کرد، کاهش چشمگیری پیدا کرده و روان سازی مطلوبی در این مسیر ایجاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =