99

مدیر منطقه شش شهرداری کرج از اجرای عملیات بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی این منطقه با هدف ساماندهی ساختار شهری و کسب رضایت شهروندان خبر داد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با کرج امروز با اعلام این خبر گفت: انجام فعالیت‌های عمرانی با هدف کسب رضایت شهروندان صورت می‌گیرد و از خروجی‌های مثبت آن نیز علاوه بر بهبود چهره عمومی شهر، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی و افزایش نشاط و شادابی در سطح این منطقه است.

وی از اجرای عملیات اصلاح هندسی و بهسازی تقاطع بلوار باغستان ورودی خیابان عدل واقع در حیدرآباد خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از هفته گذشته آغاز شده و تا کنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

غفاری هدف از اجرای این اصلاح هندسی را عبور و مرور بهتر و بهسازی معبر اعلام کرد و گفت: در این معبر نسبت به ایجاد فضاهای سبز جدید نیز اقدام شده است. 

وی با اشاره به اینکه اکثر خیابان‌ها و معابر منطقه دارای قدمتی طولانی هستند، زیرسازی این خیابان‌ها در دستورکار شهرداری این منطقه قرار دارد. 

مدیر منطقه شش کرج بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی نیازهای مردم و شهر را در نظر داریم، خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی علاوه بر بهسازی معابر نکات دیگری همچون پیاده راه سازی، روشنایی معابر و فضای سبز مورد توجه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =