علی قاسمی پور

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی و رسانه ها ضروری است، گفت: تعامل بین روابط عمومی و رسانه ها یک حقیقت انکارناپذیر است.

به گزارش کرج امروز، علی قاسم پور ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی بر طلایه داران علوم ارتباطات اظهار کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها به عنوان هم خانواده و تکمیل کننده اطلاع رسانی امروز این احساس وظیفه را دارند که در کنار هم برای اعتلای مجموعه تلاش کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: روابط عمومی به نوعی پل ارتباطی بین مدیران و مردم ازطریق رسانه ها بوده، بنابراین رسانه ها نقش موثری در همکاری و تعامل با روابط عمومی ها دارند.

قاسم پور، تقویت اعتماد میان مردم و مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری را یکی از ضرورت های کنونی جامعه دانست و خاطرنشان ساخت: روابط عمومی با اطلاع رسانی خدمات به مردم، نقش مؤثری در ایجاد و تقویت این اعتماد بر عهده دارند.

به گفته رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج؛ ایجاد ارتباط نزدیک میان مسئولان و مردم، اگر بر مبنای اطلاع رسانی صحیح انجام شود به تقویت اعتماد عمومی می انجامد و اجازه انتشار اطلاعات نادرست را نخواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =