بازدید شهردار از منطقه 6

شهردار کرج گفت: ارائه خدمات به روز و مطلوب به شهروندان از سیاست‌های اصلی و مهم مدیریت شهری است و تمام مدیران باید برای تحقق این هدف به صورت جهادی تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مصطفی سعیدی پیش از ظهر امروز، با حضور در منطقه شش، در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها و مشکلات ساکنان این منطقه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه برنامه بازدید هفتگی از مناطق به طور مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: یکی از سیاست‌های این دوره از مدیریت شهری، حضور هفتگی در یکی از مناطق به همراه مدیر و معاونین مربوطه و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهایی برای حل آنها است.

وی ضمن بازدید از مسیر بلوار شهدای اصناف و گلدشت، ادامه بلوار ظفر، خیابان شبنم ۷ و بین النهرین، دستورات لازم جهت پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌ها را صادر کرد.

شهردار کرج با اشاره به شرایط جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی در منطقه شش اظهار کرد: این منطقه از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین مناطق شهری کرج است و برنامه‌های توسعه‌ای آن باید با نگاه ویژه مدیریت شهری و اهتمام شورای شهر و حمایت‌های سایر ارگان ها اجرایی شود.

این مسئول اضافه کرد: امید است بتوانیم با برنامه ریزی مناسب شاهد گام‌های موثری جهت بهبود وضعیت سیما و منظر شهری در سال جاری باشیم.

سعیدی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به روز و مطلوب به شهروندان از سیاست‌های اصلی و مهم مدیریت شهری است، افزود: تمام مدیران باید برای تحقق این هدف به صورت جهادی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رفاه و آرامش مردم جزء ضروری‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است، گفت: ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح شهر از مؤلفه‌های ایجاد شهری زیبا و مدرن است که همکاران منطقه باید با توجه به این مهم به شهروندان خدمات ارائه دهند.

در ادامه این بازدید سعیدی ابراز داشت: یکی از مزایای بازدیدهای میدانی، گفت‌وگو با شهروندان در جهت شناسایی و رفع مشکلات و معضلات شهری است که باید به صورت مستمر در مناطق شهری انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =