8

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج از آغار احداث پارک «تندرستی» به مساحت یک هزار و۵۰۰ مترمربع در محله حسن آباد خبر داد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: در راستای سیاست‌های شهرداری مبنی بر توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارک‌های محله‌ای در سطح منطقه، از آغاز عملیات احداث پارک تندرستی محله‌ای واقع در حسن آباد انتهای تربیت ۹ خبر داد.

رشیدی با اشاره به عملیات اجرایی احداث این بوستان محله‌ای، تصریح کرد: این پارک با مساحتی بالغ بریک هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است.

وی گفت: اجرای عملیات خاکبرداری، جدولگذاری، محوطه سازی پیاده‌روها، اجرای کفپوش، فضاسازی فضای سبز و راه اندازی پیست دوچرخه سواری همچنین نصب ست تندرستی در این پروژه اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی امکانات بوستان‌های سطح شهر و ایجاد دسترسی رفاهی برای شهروندان است.

مدیر منطقه هشت کرج در پایان بیان کرد: در سال جاری نیز با توجه به پیش بینی‌های لازم در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری، عملیات توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای و فضاهای سبز شهری در راستای ارتقای سرانه‌های استاندارد این حوزه و به منظور ایجاد و توسعه روحیه نشاط اجتماعی، افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان و تحقق نیاز تفریحی  آنان در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =