روابط عمومی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: روابط عمومی آینه شفافی برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری و بیان دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حامد احسانی نژاد صبح امروز در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که با هدف تقدیر از روابط عمومی‌های برتر مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، اظهار کرد:  این روز بهانه‌ای برای تقدیر از همکارانی است که در خط مقدم اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه مدیریت شهری قرار دارند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی آینه شفافی برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری و بیان دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان است، افزود: بر این اساس، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع  از اقدامات مدیریت شهری در بخش‌های مختلف همواره در دستور کار مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج قرار دارد.

وی ادامه داد: پرسنل روابط عمومی در همه برنامه‌ها حضوری فعال داشته و حتی در چنین مراسمی که با هدف تقدیر از آنها برگزار می‌شود هم فراغ بال نداشته و قلم و دوربین به دست هستند.

وی توضیح داد: با توجه به حجم زیاد فعالیت‌ها و خدمات شهرداری، همکاران روابط عمومی اغلب خارج از زمان اداری در محل کار حضور داشته و نسبت به پوشش جلسات، بازدیدها و ... مدیران شهری اقدام می‌کنند تا بتوانند خدمات شهرداری را انعکاس و از این طریق ارتباط بین مدیریت شهری و شهروندان را تقویت کنند.

احسانی نژاد با تاکید بر اینکه پرسنل روابط عمومی پابه پای مدیران حوزه‌های مختلف مدیریت شهری حضور دارند، گفت: چنین برنامه‌هایی فرصتی برای قدردانی از همکارانی است که خستگی را نمی شناسند و با تمام توان برای روشنگری و انعکاس اخبار مفید و امیدبخش گام برمی‌دارند.

این مسئول در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همکارعزیز، مرحوم جواد سعیدی که سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، افزود: مرحوم سعیدی از پرتلاش ترین همکاران ما در حوزه روابط عمومی بود که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف اطلاع رسانی و انعکاس اخبارو عملکرد سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری کرج کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج توضیح داد: خدمات ارزشمند این همکار سفر کرده در یادها و خاطرات همه ما ماندگار خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =