علی رضا رحیمی

نایب‌رئیس شورای شهر کرج با اشاره به آمار دانش آموزان استثنایی استان البرز و شهر کرج، گفت: مدیریت شهری آمادگی خود را جهت حمایت از ارتقای توانمندی دانش آموزان استثنایی اعلام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه تجلیل از دانش آموزان استثنایی قهرمان و بازدید از دستاوردها و نمایشگاه تولیدات دانش آموزان استثنایی، با بیان اینکه مدارس استثنایی آموزش و پرورش از مدارس خاص این اداره کل هستند، به زحمات طاقت فرسای معلمان و آموزشیاران این مدارس اشاره و از تلاش بی وقفه آنان قدردانی کرد.

نماینده مردم کرج در ششمین دوره شورای شهر اظهار داشت: در مدارس استثنایی افراد کم توان  در حال فراگیری آموزش‌های رفتاری، حرکتی، شغلی و علمی هستند و برای توسعه توان خود در این زمینه ها تلاش می‌کنند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه نزدیک به چهار هزار نفر دانش آموز استثنایی در استان البرز داریم که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر در مدارس استثنایی مشغول یادگیری هستند، اضافه کرد: با توجه به اینکه برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست انگیزه این افراد را برای ارتقای سطح توان خود بالا می‌برد، ضروری است به برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه ها کمک کنیم.

رحیمی اضافه کرد:  مجموعه مدیریت شهری این آمادگی را دارد که به صورت دوره ای فضایی را در شهر پیش بینی کند تا در افزایش توانایی و رشد این عزیزان در تولیدات آموزشی و توانمندی‌های حرکتی نقشی داشته باشد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج تعداد مدارس استثنایی شهر را حدود ۱۱ مدرسه ذکر کرد و ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند به صورت موقت در یک نقطه از شهر دایر شود تا تمام مدارس استثنایی شهر بتوانند، تولیدات دانش آموزان خود را عرضه کرده و به منظر عموم بگذارند.

نماینده مردم کرج در ششمین دوره از شورا، بیان کرد: این اقدام می تواند عامل یا فراخوانی برای جذب خیرین و دلسوزان جامعه شهری جهت کمک به کم کردن کسری‌های امکانات و تامین بودجه این مدارس باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =