محمدرضا خسروی - کراپ‌شده

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جمع‌آوری نخاله‌های دپو شده در سطح مناطق ۱ و ۲ و انتقال آنها به مرکز دفن حلقه دره خبر داد.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز این خبر را اعلام کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح حدود ۷۰۰ سرویس نخاله از سطح منطقه یک و ۵۰۰ سرویس نیز از سطح منطقه دو جمع‌آوری‌شده و در روزهای آتی نخاله‌های دپو شده در سطح سایر مناطق شهر نیز جمع‌آوری خواهد شد.

بازسازی و اورهال سازی ماشین‌آلات فرسوده سازمان

این مسئول در ادامه با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، به اقدامات سازمان در این خصوص اشاره کرد و افزود: بازسازی و اورهال سازی ماشین‌آلات فرسوده سازمان توسط متخصصان داخلی آغاز شده است.

 وی یادآوری کرد: به‌منظور تجهیز ناوگان موتوری شهرداری کرج و استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین‌آلات در اختیار و با توجه به پتانسیل نیروی تخصصی موجود در سازمان، در فاز نخست این عملیات با بازسازی و بهسازی چهار دستگاه خودرو در حال انجام است.

 خسروی اضافه کرد: اگر این تعمیرات در خارج از مجموعه شهرداری انجام می‌شد هزینه‌های زیادی برای شهرداری در برداشت، اما این ناوگان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرداری و با صرف هزینه‌های کمتر در حال تعمیر و بازسازی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =