جلسه بررسی طرح جهادی سپاه با مدیریت شهری

شهردار کرج ضمن یادآوری اقدامات جهادی مجموعه مدیریت شهری طی سال گذشته با عنوان (علمداران خدمت) که روزهای جمعه هر هفته اجرا می‌شد، گفت: این اقدامات از آغاز فعالیت شورای ششم صورت گرفت و شهرداری را از دستگاهی خدمت‌رسانی به دستگاهی اجتماعی تبدیل کرد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی در جلسه بررسی اجرای طرح جهادی سپاه با مجموعه مدیریت شهری که با حضور سرهنگ خان بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز، سرهنگ کبودوند، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)، سرهنگ شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) شهرستان کرج، سرهنگ قربانی، فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج، سرهنگ حاجی بابایی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، مدیران مناطق، معاونت‌ها و روسای سازمان‌های مرتبط با طرح مذکور در سالن جلسات شهدای شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به پیشکسوتان جهاد و ایثار و شهادت، اظهار داشت: امیدواریم در عرصه رزمایش جهاد و امیدآفرینی که قرار است از سوم تا سیزدهم خرداد در سطح کشور برگزار شود، با همکاری و تعامل خوش بدرخشیم.

وی با بیان اینکه پیش از مطرح‌شدن این طرح، شهرداری کرج از آغاز شورای ششم، مشابه آن را با عنوان جمعه‌های جهادی، (علمداران خدمت) برگزار کرده و اجرای آن همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری با تفکر بسیجی و جهادی اقدامات خود را اجرا کرده و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

شهردار کرج اضافه کرد: طرح (علمداران خدمت) ابتدا در شهرداری و حوزه‌های بسیج این نهاد، اجرا می‌شد که به‌تدریج گروه‌های جهادی، هلال‌احمر، خادم یاران امام رضا (ع) و برخی دیگر از نهادهای خدمت رسان به شهرداری ملحق شدند و ما توانستیم این طرح را به‌خوبی اجرا کنیم.

این مسئول ضمن یادآوری تلاش مضاعف مدیران مجموعه مدیریت شهری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر در این دوره، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از آغاز فعالیت شورای ششم، به جرئت می‌توان گفت، شهرداری کرج از دستگاهی خدمت رسان به دستگاهی اجتماعی تبدیل‌ شده است.

سعیدی اضافه کرد: در اجرای رزمایش جهاد و امیدآفرینی نیز شهرداری سعی دارد علاوه بر کمک به مجریان طرح، وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهد.

شهردار کرج بابیان اینکه رزمایش جهاد و امیدآفرینی در ۵ منطقه برگزار می‌شود، مناطق، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۱۰ را از جمله مناطقی برشمرد که اجرای رزمایش در آن پیش‌بینی‌شده است و افزود: ضروری است تا مناطق دیگر معین این مناطق در اجرای رزمایش باشند.

وی ادامه داد: در اجرای این رزمایش منطقه یک معین منطقه ۱۰، منطقه ۷ معین منطقه ۵ و مناطق ۲، ۹ و ۸ نیز معین مناطق ۳ و ۴ باشند و منطقه ۶ نیز به دلیل دارا بودن امکانات و ادوات لازم، به‌تنهایی مجری این رزمایش خواهد بود.

سعیدی اضافه کرد: سازمان‌های عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مدیریت پسماند شهرداری نیز ماشین‌آلات و ادوات خود را به مناطق یادشده اعزام کنند.

شهردار کرج با ارائه پیشنهادهایی از جمله اجرای آموزش تفکیک از مبدأ پسماندها در مدت‌زمان رزمایش از سوی سازمان مدیریت پسماند، خواستار همکاری دستگاه‌های مربوطه در جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز نیز شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه بسیاری در تلاشند مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب ناامید کنند، گفت: امید است بتوانیم از ظرفیت ایجادشده به نحو احسن استفاده کنیم و در کنار هم نشاط و امید را در شرایط کنونی به مردم بازگردانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =