عمار ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سخت ترین شرایط درآمدی و در حالی که هزینه مصالح و دستمزدها ثبات مناسبی ندارد، شاهد تکمیل و افتتاح پروژه های نیمه تمام عمرانی در سطح شهر هستیم.

عمار ایزدیار در گفتگو با کرج امروز با اشاره به بهره برداری از زیرگذر ماهان – آزادی در سوم خرداد ماه اظهار داشت: این پروژه در کنار کنارگذر مهرشهر و ده ها طرح نیمه تمام همچون رینگ ۳۰ متری اسلام آباد، بلوار راه آهن، سوله های چندمنظوره مدیریت بحران، بلوار ناصربخت، فاز اول پارک خلج آباد، پارک ترافیک و... تحویلِ ما شد و با برنامه ریزی، نظارت و پیگیری موفق شدیم تا تعدادی از آنها را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی از توزیع ۸۲ هزار تن آسفالت، توزیع و کاشت ۱۵۰ هزار اصله نهال، افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری، فاز دوم کنارگذر مهرشهر، انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه مترو و ناوگان اتوبوسرانی، بلوار شهدای حسین آباد راه آهن، فاز نخست پارک دانایی، هوشمندسازی تقاطعات و... به عنوان خدماتی یاد کرد که از مردادِ ۱۴۰۰ تاکنون تقدیمِ شهروندان شده است.

عضو شورای شهر کرج گفت که امسال شاهدِ احداث ۵۰ بوستان و بازار روز محله ای در سطح شهرک های کم برخوردار خواهیم بود که روند شناسایی زمین های مناسب و در برخی موارد عملیات اجرایی نیز آغاز شده است، ضمن آنکه باغ پارک خرمالو، پارک ترافیک، فاز سوم کنارگذر مهرشهر و چند پروژه دیگر نیز به مرور طی روزها و هفته های آینده مورد بهره برداری خواهند گرفت.

ایزدیار با اشاره به روندِ مطلوب اجرایی پروژه تفرجگاه عمومی حاشیه رودخانه کرج، اظهار کرد: امسال حداقل چهار تقاطع غیرهمسطح در محدوده های ۴۵ متری گلشهر، جمهوری اسلامی، زیرگذر راه آهن، رینگ ۳۰ متری اسلام آباد و چندین پروژهِ دیگر به عنوان طرح های مصوب دوره ششم مدیریت شهری وارد فاز اجرایی می شوند که روند برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانکاران با سرعت در حال انجام است.

وی گفت که توجه به مطالبات پرسنل اعم از رعایت عدالت پرداختی، تسریع در روند تبدیل وضعیت ها، پرداخت همزمان حقوق نیروهای رسمی و شرکتی و گام های عدالت محور در دوره ششم مدیریت شهری کرج با هیچ یک از ادوار این نهاد قابل مقایسه نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان شهری کرج در پایان از زیرگذر ماهان – آزادی به عنوان پروژه ای مهم در جهت تخلیه بخشی از بار ترافیکی از خیابان شهید بهشتی یاد و عنوان کرد: انتظار می رود که شهرداری با جدیت روند تکمیل طرح های نیمه تمام را پیگیری نماید تا بتوانیم کام مردم را شیرین نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =