جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ ساختمان دارای نقص ایمنی شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد، صدور اخطار ایمنی برای هزار و ۵۵۵ ساختمان با هدف رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفته است.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز با عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان ریزش ساختمان متروپل در آبادان، اظهار داشت: این حادثه عبرتی درس آموز برای جلوگیری از حوادث مشابه در شهرها می باشد که رعایت ایمنی ساختمانها از جمله موارد بازدارنده به شمار می رود.

این مسئول افزود: هیئت مدیره برج ها و ساختمانها و سازندگان محترم بدانند که رعایت استانداردهای ایمنی و تهیه و تعبیه تجهیزات اعلام و اطفای حریق در جهت حفظ ایمنی ساکنین و جلوگیری از بروز پیشامدهای مخرب است، به طوری که در حادثه متروپل آبادان نیز تقصیر اصلی متوجه مالک و سازنده مجموعه بود لذا تقاضا می کنیم که در صورت وجود نقص ایمنی در ساختمانها، رأساً و داوطلبانه در جهت رفع آنها اقدام نمایند.

جمشیدی اضافه کرد: همانطور که مشخص است حادثه خبر نمی کند و سیاستِ ما در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز بر پیشگیری بهتر از درمان است، متمرکز می باشد، لذا نباید اجازه دهیم که برخی بی احتیاطی ها و بعضاً سودجویی ها موجب لطمه به جان و مال همشهریان گرامی شود و در این زمینه در شناسایی و تذکر و برخورد با ساختمانهای فاقد زیرساخت های ایمنی جدی و مصمم هستیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ ساختمان ایمنی آتش‌نشانی نقص داشته اند که شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد برای دو هزار و ۱۵۴ ساختمان، تذکر رعایت دستورالعمل ایمنی صادر شده و هزار و ۵۵۵ ساختمان نیز اخطار ایمنی دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =