افتتاح فاز اول پارک خلج اباد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: سعادتی بالاتر از توفیقِ خدمت در محلات کم برخوردار وجود ندارد و این مهم در دوره کنونی با راهبردِ محله محوری دنبال می شود.

به گزارش کرج امروز، عمار ایزدیار عصر امروز (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱) طی سخنانی در آیین افتتاحیه فاز نخست پارک خلج آباد که بدون تشریفات و با حضور شهروندان، مدیران شهری و اصحاب رسانه اجرایی شد، گفت: امیدواریم تا پایان دورهِ کنونی که در خدمت همشهریانِ شریف هستیم بتوانیم بخشی از آلامِ ساکنین محلات کم برخوردار را از طریق توسعه فضای سبز، احداث بوستان، کارهای فرهنگی، رفع خرابی معابر و... بکاهیم و آنها را از فراموشی خارج نماییم.

وی افزود: ما بنایِ کار جهادی داریم و اساساً بدون تلاش مضاعف نمی توان پاسخگوی این حجم از مشکلات و عقب ماندگی ها بود، واقعیت آن است که کرج صرفاً ویترین زیبایِ هسته مرکزی آن نیست بلکه در گوشه هایی از شهر، مثلِ همین محله ای که امروز در آن جمع شده ایم، آثاری از محرومیت هایی مشاهده می شود که حقیقتاً ایجاد شرمندگی می نماید.

این مسئول ادامه داد: مفتخریم که سیاستِ محله محوری را دنبال می کنیم و ترددِ مسئولان شهری به کانون های جعمعیتی کم برخوردار صرفاً محدود به ایام انتخابات نمی شود و باید گفت که بخش اعظمی از انرژی ۹ ماهه دوره کنونی مدیریت شهری در بخش ها و مناطقِ فراموش شده تخلیه گردیده و اقداماتِ بسیار خوبی برای تامین اولیه ها و حداقل های خدمات شهری را شامل می شود.

به گفته ایزدیار، فاز نخست کنارگذر مهرشهر، زیرگذر ماهان – آزادی، کلنگ زنی تفرجگاه عمومی حاشیه رودخانه، بلوار شهدای حسین آباد راه آهن، چندین پارک محله ای و پروژه های متنوع در کنارِ تولید و توزیع ۸۲ هزار تن آسفالت و هزینه کرد ده ها میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز و سرانه های رفاهی بخشی از خدمات و عملکرد دوره ششم مدیریت شهری می باشد که متاسفانه برخی قضاوتِ خوبی درباره آن نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه باید جهادِ تحریف را به جهادِ تبیین تغییر دهیم و اجازهِ پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه را به احدی ندهیم، گفت: گرچه نقدهایی وجود دارد لکن نمی توان بر اقداماتِ خوب صورت گرفته نیز چشم پوشی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =