حشمت عزیزی-منطقه5

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج با تمام ظرفیت برای ساماندهی ۷۲ خانوار در معرض خطر گودبرداری پای‌کار آمده است.

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار داشت: شهرداری کرج از آغاز فعالیت خود نسبت به این موضوع حساس و در خصوص رفع نگرانی مالکان این محدوده اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

عزیزی از اجرای طرح ضربتی تعیین تکلیف گودبرداری‌های رهاشده در این منطقه خبر داد و گفت: آخرین وضعیت ساکنین مجاور گود (موصوف به گود ناصر بخت) با بررسی و ارائه نظریه هیئت کارشناسی رسمی دادگستری تعیین تکلیف می‌شود.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول در محل اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری به‌منظور بررسی و تعیین و تکلیف وضعیت ساکنین مجاور گودبرداری در اراضی ناصر بخت، تصمیمات لازم در جهت رفع این مشکل گرفته شد.

این مسئول ادامه داد: وفق تصمیمات متخذه در این جلسه، مالک پلاک ثبتی، شهردار کرج و ساکنین مجاور گود نسبت به معرفی کارشناس رسمی دادگستری منتخب خود اقدام کرده که مراتب طی نامه‌ای به هیئت کارشناسی اعلام‌شده است.

مدیر منطقه پنج کرج افزود: نظریه هیئت کارشناسی مشتمل بر تعیین میزان ودیعه مسکن برای تخلیه ساختمان‌های مجاور گود، تعیین ارزش بهاء هر واحد مسکونی و ارزیابی تجهیزات موجود در ساختمان‌ها بوده که به‌محض اخذ نظریه و مشخص شدن میزان ودیعه مسکن، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، مبلغ تعیین‌شده به‌حساب ذی‌نفعان واریز و نسبت به تخلیه واحدهای مسکونی اقدام خواهد شد.

عزیزی تسریع در انجام امور و پیگیری نحوه اجرای مصوبات را ضروری خواند و گفت: به همین منظور کمیته‌ای در منطقه پنج کرج تشکیل و آخرین وضعیت اجرایی و اقدامات در این خصوص را به‌صورت مستمر و مستند به دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاع خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =