شریف کاظمی

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت که دوره طلایی توجه به نیازها و مشکلات محلات کم برخوردار را پشت سر می گذاریم و افتتاح پارک «باغ خرمالو» بخشی از همین پازل و راهبرد است.

به گزارش کرج امروز، مرتضی شریف کاظمی عصر امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) طی سخنانی در مراسم افتتاح پارک ۵۷۰۰ مترمربعی و ۱۸۰ میلیارد ریالی «باغ خرمالو» که با حضور پرشور مردم و مسئولان در زینبیه مصباح صورت پذیرفت، اظهار داشت: این پارک و چند پروژه در دست اقدام دیگر محصول بازدیدهای میدانی، حمایت و همراهی شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر است که پایه گذار خدمتی جهادی، مردم و محله محور در دوره ششم مدیریت شهری شده اند.

وی افزود: تاکنون توفیق اجرای چندین طرح محله ای در راستای رسیدگی به نیازها و مشکلات مویرگی شهروندان ساکن در شهرک ها و کانون های جمعیتی منطقه دو کرج را داشته ایم و الحمدلله فاصله مردم و شهرداری به جهت افزایش حضور مسئولان شهری در مساجد و جلسات پرسش و پاسخ کاهش یافته و دیوار اعتماد جامعه به این نهاد بلندتر شده است.

به گفته شریف کاظمی، توزیع ۱۶ هزار و ۵۵۱ تن آسفالت برای لکه گیری معابر و خیابان‌ها، توزیع ۲۰۹ تن آسفالت برای لکه گیری و روکش آسفالت در طرح‌های جهادی، دو هزار متر جدولگذاری در منطقه مصباح و معبر دسترسی تاجیکستان، احداث معبر دسترسی در محله اصفهانی‌ها، تکمیل ۳۰۰ متر سرای محله،  افتتاح یک باب قرائت خانه در  بلوار شیخ آباد، احداث و اصلاح ۱۶۰۰ متر پیاده راه در محله مصباح بخشی از این اقدامات بوده است.

کاهش معضل ترافیک ورودی فردیس با افتتاح بلوار شهدای حسین آباد راه آهن

وی در پایان توضیح داد: علاوه بر این، طی این مدت شاهد افتتاح بلوار شهدای حسین آبادراه آهن با اعتبار بیش از ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودیم که با افتتاح این پروژه بخش عمده‌ای از ترافیک محله حسین آباد و ورودی فردیس فروکش نموده و رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری را نیز در پی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =