خدابنده لو

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت که شهروندان تا پایانِ ماه جاری امکان استفاده از تخفیف عوارض های شهرداری مشروط به پرداخت و تسویه نقدی را دارند.

علی خدابنده لو در گفتگو با کرج امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به فرجه قانونی مصوبه شورای اسلامی شهر، شهروندان تا پایان ماه جاری فرصتِ استفاده از تخفیف های مصوب انواع عوارض های شهرداری به شروط پرداخت و تسویه نقدی را دارند و با توجه به احتمال قوی عدم ارسال لایحه به پارلمان شهری جهت تمدید آنها، توصیه می کنیم که عزیزان این فرصت طلایی را مغتنم بشمرند.

وی افزود: بر این اساس، لحاظ تخفیفِ 31 درصدی عوارض صدور پروانه ساخت، تخفیف 40 درصدی عوارض بعد از کمیسیون برای پلاک هایی که ماده صد آنها تعیین تکلیف و جرایم بعد از کمیسیون آنها محاسبه شده باشد، تخفیف 20 درصدی بهای خدمات ناشی از رأی باغ و ماده واحده و تخفیف 23 درصدی برای سایر بهای خدمات برای عزیزانی که نسبت به تسویه نقدی بدهی خود اقدام نمایند، امکانپذیر است.

این مسئول ادامه داد: از آنجا که به احتمال قوی شهرداری کرج جهت تمدید این تخفیف ها لایحه ای به شورای اسلامی شهر ارسال ننماید لذا از شهروندان تقاضا می شود با توجه به اتمام مهلت قانونی لایحه در یکم تیر ماه 1401، طی روزهای باقیمانده از ماه جاری با پرداخت نقدی عوارض های فوق الاشاره از تخفیف های پیش بینی شده بهره مند گردند.

به گفته مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج، مشارکت گسترده مودیان و بدهکارانِ شهرداری در بهره مندی از تخفیف های مصوب، همچنین دسترسی شهرداری به منابع مالی جهت تکمیل پروژه های عمرانی و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان را ممکن می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =