فرهنگی

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری همزمان جشن میلاد خورشید خراسان و آیین تکریم کودکان کار در سالروز ولادت امام رضا(ع) و روز مبارزه با کار کودک خبر داد.

مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: با توجه به تقارن سالروز میلاد سراسر سعادت امام هشتم شیعیان، حضرت رضا علیه السلام و روز جهانی مبارزه با کار کودک، سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد با هدف شناخت ابعاد مختلف شخصیتی حضرت رضا(ع) و با توجه به لقب بسیار زیبای رئوف و مهربان برای این امام همام، اقدام متفاوتی را برای کودکان کار انجام دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا ویژه برنامه‌ای با عنوان "در پناه امام رئوف" برای این کودکان اجرا خواهد شد که دارای بخش هایی نظیر، آیتم کودک و نشاط، ورکشاپ نقاشی، بخش ویژه نامه و حرف دل کودکان کار، نشست با مدیران شهری و تکریم کودکان کار و برنامه های متنوع خواهد بود.

علیمردانی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این برنامه که به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرج و با مشارکت منطقه هشت و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز اجرا می‌شود، افزایش روحیه، اعتماد به نفس و ارتقای بُعد شخصیتی این کودکان است که در نهایت میتوانیم امیدوار باشیم تا با همکاری کلیه دستگاه‌های مسئول، گام مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در این زمینه برداشته شود.

جشن ولادت حضرت رضا(ع) به میزبانی کودکانی از جنس آرزوهای خاموش برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =