امیدوار

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر وضعیت اقتصادی مناسب نبوده و یارانه دولتی به سیستم پرداخت‌نشده است، گفت: پیگیر احیای این یارانه از دستگاه‌های فرادستی هستیم.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز به نقش مؤثر اتوبوس‌های بخش خصوصی در خدمت‌رسانی به شهروندان اشاره کرد و افزود: به فراخور برنامه‌ریزی‌هایی که سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری انجام می‌دهد، خدمات‌دهی  در خطوط پرحجم به این بخش واگذارشده است.

وی همچنین از هزینه تأمین و نگهداری ناوگان اتوبوس‌رانی در بخش خصوصی یادکرد و ادامه داد: برای تأمین این هزینه‌ها یارانه‌ای از سوی بخش دولتی به اتوبوس‌رانی اختصاص پیدا می‌کرد که طی چند سال گذشته با توجه به وضعیت اقتصادی، این یارانه به‌صورت کامل به سیستم پرداخت‌نشده و فقط توانستیم بسته حمایتی شهرداری را ارائه دهیم.

این مسئول تأثیر پرداخت یارانه دولتی جهت ارتقای کیفی اتوبوس‌های بخش خصوصی و به دنبال آن افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان را یادآور شد و اضافه کرد: بر همین اساس پیگیر احیای یارانه‌های دولتی که نقش بسیار مهمی در ادامه فعالیت ناوگان بخش خصوصی دارند، هستیم.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج در پایان ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورای شهر و شهردار کرج جهت اختصاص بودجه و تأمین هزینه بسته‌های حمایتی به رانندگان اتوبوس بخش خصوصی، اظهار داشت: این بسته‌ها در قالب لاستیک و روغن به رانندگانی که فعال‌تر بودند و کارکرد مناسب داشتند اختصاص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =