آسفالت عمران

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون دو هزار و ۲۵۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه توزیع شده است.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اشاره به مطالبه شهروندان نسبت به وضعیت آسفالت برخی معابر سطح شهر اظهار کرد: طی آمارهای احصاء شده از معابری که نیاز به بهسازی و آسفالت دارند، این موضوع با جدیت امسال پیگیری و اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۲۵۰ تن آسفالت در معابر کرج پخش‌شده و برای مابقی سال هم برنامه دقیق و هوشمندی در این بخش ارائه خواهیم کرد.

این مسئول بابیان اینکه شهرداری این منطقه با اجرای عملیات بهسازی معابر، بسیاری از زیرساخت‌های منطقه‌ای را سامان داده است، بیان کرد: توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های این منطقه از خواسته‌های به‌حق شهروندان و ساکنین بوده که در حال حاضر با اجرای این عملیات در سطح وسیعی از منطقه خواسته‌های شهروندان به نحو مطلوبی محقق شده است.

یگانی خاطرنشان کرد: شهرداری یک‌نهاد مردمی است و تلاش دارد از طریق خدمات‌رسانی گسترده به شهر و شهروندان اداره مطلوب شهر را به نحو احسن انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه اجرای فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی باید همسو با نیاز و مطالبه شهروندان باشد، افزود: درصورتی‌که خدمات ارائه‌شده از سوی شهرداری موارد موردنیاز شهروندان باشد، تعامل مطلوب میان مردم و مدیریت شهری شکل‌گرفته و شهروندان در حفاظت از شهر تلاش بیشتری می‌کنند.

یگانی در پایان گفت: تمام مراحل عملیات آسفالت در خیابان‌های این منطقه همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار انجام می‌شود تا باکیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و بهره‌برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =