مرتضی شریف کاظمی

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح این منطقه اجرای می‌شود.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با کرج امروز؛ با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و پاسخ به مطالبات به‌حق آن‌ها از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری است، اظهار کرد: این منطقه طی سال جاری تلاش کرده است در راستای توزیع عادلانه خدمات به‌ویژه در محلات کم برخوردار اقدامات مطلوبی را اجرا کند.

شریف کاظمی بابیان اینکه یکی از اولویت‌های منطقه ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و باهدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح این منطقه اجرای می‌شود.

وی ادامه داد: به‌منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر این منطقه عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه طی این مدت دو هزار متر جدول‌گذاری در معابر خیابان مصباح و معبر دسترسی تاجیکستان انجام‌شده است، گفت: از ابتدای سال جاری دو هزار و ۳۰۰ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر منطقه شد.

شریف کاظمی، هدف از اجرای این پروژه‌ها را رسیدن به شاخص‌های استاندارد رشد و توسعه عمرانی منطقه و درنهایت رشد شهری دانست و گفت: برای عمران و نوسازی منطقه برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری منطقه تدوین‌شده است.

 وی همچنین از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان علی محمدی که در محدوده پارک تاجیکستان قرار دارد به متراژ بیش از سه هزار و ۷۶۵ متر خبر داد و گفت: در راستای بهبود وضعیت معابر سطح شهر و رفع مشکلات تردد شهروندان عملیات روکش آسفالت بلوار هفت‌تیر حدفاصل مصباح تا میدان امام حسین (ع) و میدان امام حسین (ع) تا پمپ‌بنزین باران و بلوار نمازی خواه و خیابان مصباح در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج اجرای عملیات پیاده راه‌سازی بلوار امام‌زاده حسن (ع) از حدفاصل دانشکده تا گرمخانه و حدفاصل میدان استاندارد تا ایستگاه راه‌آهن و پیاده راه‌سازی بلوار شریفی از میدان توحید تا امام‌زاده حسن (ع) و بلوار هفت‌تیر حدفاصل زورخانه تا ساسانی را از برنامه‌های معاونت عمران منطقه برشمرد که طی روزهای آتی اجرایی می‌شود.

شریف کاظمی اجرایی شدن پروژه‌های یادشده را اتفاق ویژه عمرانی سال ۱۴۰۱ برای منطقه دو دانست و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده اقدامات مطلوبی به‌منظور رفاه شهروندان صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =