آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: رویکرد مدیریت شهری کنونی خدمت‌رسانی عادلانه و توسعه‌ محور به شهروندان است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز؛ با تأکید بر اینکه اولویت امسال این منطقه رسیدگی و رفع مشکلات از طریق ارتباطی مردمی در محلات و توزیع خدمات عادلانه است، گفت: با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی درصدد رفع مشکلات شهر و شهروندان هستیم.

یگانی در پی درخواست اهالی محله دولت‌آباد که به دلیل قطع شدن دسترسی دولت‌آباد غربی – شرقی مشکلات ترافیکی برای اهالی این محدوده ایجاد کرده‌، گفت: طی بررسی کارشناسی و با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج اقدامات لازم در خصوص رفع این مشکل در حال انجام است.

وی گفت: در طول این مدت دستورات لازم به پیمانکار داده‌شده و مقررشده با بازگشایی و چراغ‌دار کردن این تقاطع دسترسی موردنظر ایجاد و در حال حاضر منطقه در حال رفع معارض موجود است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با اشاره به اقدامات این منطقه در خصوص اصلاح گره‌های ترافیکی و ساماندهی ترافیکی، گفت: تلاش می‌شود با اقدامات منطقه و با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج مشکل دسترسی اهالی دولت‌آباد تا چند روز آینده رفع و رضایت شهروندان حاصل شود.

یگانی در تشریح اقداماتی ترافیکی این منطقه در سال ۱۴۰۱ به اجرای ۷۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی گذرگاه‌های عابر پیاده و رنگ‌آمیزی ۲۰۰ متر خطوط لرزاننده اشاره کرد و گفت: تعمیر و بازسازی ۸۰ مورد از تابلوهای ترافیکی و نصب ۲۰۰ عدد چشم‌گربه‌ای، ۱۰۰ عدد گل‌میخ، پنج عدد کاشن تانک همچنین تعمیر و بازسازی ۸۰ مورد تابلوهای ترافیکی و... انجام‌شده است.

 وی بابیان اینکه انجام طرح‌های مربوطه به‌منظور رفع گره‌های ترافیکی و تسهیل تردد در سطح شهر انجام می‌شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بخش قابل‌ملاحظه‌ای از ترافیک شهر رفع شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج بابیان اینکه تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر بەکارخواهیم گرفت، گفت: رویکرد مدیریت شهری کنونی خدمت‌رسانی عادلانه و توسعه‌ محور به شهروندان است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =