مهاجری

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری دومین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای کلانشهرها و مراکز استانهای کشور در تهران خبر داد.

به گزارش کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین مهاجری در حاشیه این اجلاس اظهار داشت: این اجلاسیه با عنوان " بازآفرینی شهری و توسعه مسکن ملی " از یکم تا سوم تیرماه به میزبانی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: اعضای مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها در این اجلاس از زحمات مهدی چمران رئیس شورا به دلیل تثبیت و تداوم نهاد مدنی شوراها تجلیل کردند.

مهاجری عنوان کرد: رویکرد این اجلاسیه تمرکز بر بازآفرینی تخصصی حوزه مسکن با رعایت استانداردها و ایمنی ساختمان‌ها و موضوعات و مشکلات شهرها است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج افزود: نخستین اجلاس این مجمع در شورای ششم در تبریز برگزار شد و در آنجا هیات رئیسه و کمیته ها مشخص شدند و پس از بحث و گفت و گو جمع بندی صورت گرفت.

مهاجری بیان کرد: ساخت و سازهای  غیر مجاز، قانون محل مطب پزشکان، موضوع کاربری های عمومی، املاک قولنامه ای و فاقد سند از موضوعاتی بود که در این اجلاسیه بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری دومین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای کشوربرگزاری دومین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =