حسینی

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: بودجه عمرانی‌این منطقه در سال جاری حدود ۲۴۷ میلیارد ریال است که مناطق محروم بیشترین سهم را از این بودجه خواهند داشت.

سید احمد حسینی در گفتگو با کرج امروز با اشاره به اینکه بودجه عمرانی منطقه در سال جاری حدود ۲۴۷ میلیارد ریال تصویب‌شده، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی و بررسی‌های کارشناسانه بیشترین اعتبار عمرانی منطقه صرف بهسازی و رفع نیازهای محلات محروم منطقه خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه طی سال گذشته برنامه‌های منسجمی به‌منظور اجرای اقدامات عمرانی در سطح منطقه صورت گرفت، افزود: امیدواریم در سال جدید بتوانیم شاهد اتفاقات و ارائه خدمات مطلوبی به شهروندان باشیم.

به گفته سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج، طرح اجرای پله گذاری در مناطق کم برخوردار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا کند و بر همین اساس ضمن بررسی وضعیت در این محله‌ها به ترتیب اولویت اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: طی سال جاری حدود ۵۵ متر پله گذاری در محله کلاک بالا و ۲۸ متر نیز در محله حصارانجام شده است.

حسینی اظهار کرد: همواره اقدامات عمرانی در محله کلاک و حصار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در همین راستا جهت جلب رضایت شهروندان با تلاش و همت معاونت عمرانی، اقداماتی نظیر آسفالت و بهسازی معابر و رسیدگی به فضای سبز صورت گرفته است.

این مسئول اجرای عملیات جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و پروژه پیاده‌روسازی از میدان حافظ تا انتهای خط ۴ حصار و اصلاح هندسی در سطح منطقه همچنین اجرای اقدامات ترافیکی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی را از برنامه سال جاری منطقه برشمرد.

حسینی در خصوص اقدامات ترافیکی منطقه که طی سال جاری اجرایی شده است، به نصب ۲۴ عدد تابلو ترافیکی، ۲۴۰ عدد چشم‌گربه‌ای، نصب استاد به تعداد ۵۵۰ عدد و ۲۰۰ عدد باتومی در سطح منطقه اشاره کرد.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج اجرا و نصب دو عدد گادریل و ۸۰ عدد نیوجرسی همچنین اجرای عملیات لوله‌گذاری به طول ۲۶ مترهمچنین اجرای عملیات جدول‌گذاری به طول ۶۲ متر در محله حصار را از دیگر اقدامات اداره عمران منطقه عنوان کرد که در سال جاری اجرایی شده است.

وی گفت: توسعه و آبادانی شهر و ارتقاء سطح خدمات رفاهی شهروندان از وظایف اصلی شهرداری‌ها است که امیداریم بتوانیم با افزایش و تکمیل پروژه‌های عمرانی رضایت شهروندان را کسب نماییم.

این مسئول با تأکید بر محرومیت نسبی برخی از محله‌های این منطقه در برخورداری از زیرساخت‌های توسعه‌ای خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان، زمینه‌ساز توسعه شهر است و طی سال جاری تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی و مدیریت درآمد برای محرومیت‌زدایی در محلات این منطقه اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =