کارگاه استاندارد سازی معابر شهری

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: همه عناصر شهری باید به طور مساوی برای همه اقشار اجتماع تدارک دیده شوند و توجه به  این مهم به ویژه برای افراد ناتوان جسمی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به‌کار کارگاه آموزشی مناسب‌سازی معابرشهری اظهار کرد: همه عناصر شهری باید به طور مساوی برای همه اقشار اجتماع تدارک دیده شوند و توجه به  این مهم به ویژه برای افراد ناتوان جسمی ضروری است.

وی ادامه داد: با همین رویکرد و نظر به نیاز شهر کرج به ایجاد فضاهایی مناسب برای افراد کم‌توان و ناتوان باید از برگزاری این دوره‌های کارگاهی نهایت استفاده را به نفع این قشر برد.

وی همچنین در خصوص همکاری با شهرداری و دیگر ارگان‌های حمایتی از قشر معلول جامعه قول مساعد داد و افزود: شورای شهر کرج برای آنکه معلولان نیز مانند سایر افراد از حق خود در برخورداری از فضاهای شهری بهره‌مند شوند نهایت تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با عنوان اینکه، رعایت نکردن قوانین مناسب سازی و رفع موانع معماری در سطح شهر مشکلات عدیده‌ای برای افراد معلول، جانباز، افراد کم توان، سالمندان و ... ایجاد می‌کند اظهار امیدواری‌کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی که مبنای آن ایجاد تغییرات مثبت در زیرساخت‌های شهری است، زمینه را برای رفع موانع و مشکلات فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =