مصطفی خدابین

مدیر منطقه چهار شهرداری در خصوص اجرای طرح رفع سد معبر و پاک‌سازی معابر و خیابان‌های اصلی از دست‌فروشان گفت: در این راستا ۶۷ مورد دست‌فروش و ۲۶ مورد وانت‌بار از سطح منطقه جمع‌آوری‌شده است.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اعلام این خبر که اقدامات پیشگیرانه منطقه چهار در کاهش ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌صورت مستمر در حال انجام است، ضمن هشدار به افراد سودجو که اقدام به ساخت‌وسازهای غیرمجاز کرده و نظم عمومی شهر را با اختلال مواجه می‌کنند، گفت: با هرگونه ساخت‌وساز فاقد مجوز با جدیت برخورد می‌شود.

خدابین با اشاره به برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز ۲۹ ملک در سطح منطقه اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی کامل و ایجاد شرایط لازم برای برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، به‌صورت کلی در سطح منطقه اقدامات ویژه‌ای انجام پذیرفته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج در تشریح اقدامات خدمات شهر این منطقه به جمع‌آوری بیش از هفت هزار و ۵۰۰ تن زباله در سطح منطقه طی سال جاری اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت ۲۶۳ مترمکعب نخاله ساختمانی از سطح منطقه جمع‌آوری‌شده است.

خدابین اجرای عملیات لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها به طول هشت هزار و ۱۲۵ مترمکعب، رفع ۱۲ مورد آب‌گرفتگی در معابر، نصب ۱۵ مورد سطل زباله و تسطیح ۳۸ هزار متر از زمین‌های بایر را از دیگر اقدامات این حوزه طی این مدت برشمرد.

وی بابیان اینکه به‌منظور ارتقاء سیمای بصری شهر عملیات امحاء پوسترهای تبلیغاتی از دیوارهای سطح معابر به‌صورت مستمر در حال اجرا است، گفت: اجرای عملیات رنگ‌آمیزی دو هزار متر از جداول سطح منطقه و جمع‌آوری ۹۰ مورد پلاکارد غیرمجاز، جمع‌آوری ۱۵۰ مورد برنوشته غیرمجاز و رنگ‌آمیزی و دیوارنویسی به طول ۱۱ هزار متر را از اهم اقدامات این واحد برشمرد.

این مسئول بابیان اینکه طی سال جاری اداره فضای سبز منطقه به‌صورت مستمر اقدام به بازپیرایی فضای سبز منطقه کرده است، گفت: در این راستا ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع گل و گیاه، ۲۰۰ اصله درخت و اجرای لوله‌گذاری قطره‌ای به طول ۸۰۰ متر در سطح منطقه انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج در خصوص اجرای طرح رفع سد معبر و پاک‌سازی معابر و خیابان‌های اصلی از دست‌فروشان گفت: در این راستا ۶۷ مورد دست‌فروش و ۲۶ مورد وانت‌بار از سطح منطقه جمع‌آوری‌شده است.

وی بیان کرد: جمع‌آوری سد معبر در سطح منطقه، علاوه بر جلوگیری از ایجاد ترافیک، تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت فضای شهر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =