فرزین فرشاد

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: تقاطع بلوار نبوت با خیابان شهید صمیمی به‌ منظور تسهیل در تردد شهروندان بازگشایی شد.

فرزین فرشاد در گفتگو با کرج امروز از بازگشایی تقاطع بلوار نبوت با خیابان شهید صمیمی جهت تسهیل دسترسی شهروندان دولت‌آباد و افزایش ایمنی تردد عابرین پیاده خبر داد.

فرشاد با اشاره به اینکه احداث این تقاطع با اخذ مصوبه شورای ترافیک شهر کرج در دستور کار قرار گرفته، بیان کرد: این تقاطع، خیابان شهید صمیمی و خیابان صالحی را به یکدیگر متصل کرده و دسترسی مستقیم شهروندان میان محله دولت‌آباد غربی و شرقی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در پی درخواست اهالی محله دولت‌آباد که به دلیل قطع شدن دسترسی دولت‌آباد غربی – شرقی با مشکلات ترافیکی مواجه شده اند، صورت گرفته، گفت: همچنین معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری کرج پس از بررسی‌های کارشناسی اقدام به چراغ‌دار کردن این تقاطع کرده است.

این مسئول در ادامه هدف از بازگشایی این تقاطع را سهولت در دسترسی شهروندان محله دولت آباد، عبور و مرور آسان، کاهش بار ترافیکی در این محله عنوان کرد و گفت: اجرای اقدامات ترافیکی در راستای رفع نیازهای شهروندان و در پی پاسخ به درخواست آنان صورت می گیرد.

بازگشایی تقاطع بلوار نبوت با خیابان شهید صمیمی در دولت‌آباد با هدف تسهیل در دسترسی های محلی

بازگشایی تقاطع بلوار نبوت با خیابان شهید صمیمی در دولت‌آباد با هدف تسهیل در دسترسی های محلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =