مسعود محمدی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج گفت: طرح جامع ترافیک شهر کرج با اولویت بندی تکمیل می شود و تقاطع بلوار موذن و ادامه بلوار جمهوری اسلامی بصورت جامع بررسی و با رفع معارضات اجرایی می‌شود.

به گزارش‌ پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی اظهار داشت :با توجه به اینکه قسمتی از پروژه بزررگراه شمالی در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد، روان سازی ترافیک در مسیرهای ورودی و خروجی به این بزرگراه می‌بایست از طریق تقاطع غیر همسطح تامین تا موجب تداخل ترافیک در سایر معابر مجاور نگردد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج افزود: تقاطع بلوار موذن با ادامه بلوار جمهوری (مسیر اتصال به بزرگراه شمالی) از جمله تقاطعاتی است که با توجه به طرح جامع ترافیک و حجم تردد کنونی و آینده میبایست به صورت غیر همسطح اجرا شود.

محمدی تصریح کرد : مطابق گزارش ارائه شده معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل  مطالعات طراحی در فاز اول تکمیل و فاز دوم در حال تکمیل است و تا پایان مهر ماه سال جاری انتخاب پیمانکار و شروع عملیات، آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در خصوص معارضین پروژه تمهیدات لازم قبل از شروع پروژه در نظر گرفته شود تا در هنگام عملیات اجرایی موضوعات مختلف موجب توقف و تاخیر در بهره برداری نشود.

به گفته محمدی ؛ همچنین حجم ترافیکی که به این مسیر(بلوار جمهوری) اضافه خواهد شد را با در نظر گرفتن نقاط عطف که موجب ترافیک در آینده خواهد گردید را مورد مطالعه کارشناسان قرار داده و با اولویت بندی نسبت به تکمیل طرح جامع ترافیک شهر اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =