زمین چند منظوره ورزشی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اتمام عملیات اجرایی زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی و بهره‌برداری از آن‌ طی آینده ای نزدیک جهت استفاده عموم شهروندان خبر داد.

 علیرضا عاقلی در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث زمین ورزشی پارک دانایی در منطقه یک کرج به همت عوامل اجرایی سازمان عمران به اتمام رسید، اظهار داشت: این فضای ورزشی با مساحت پنج هزار مترمربع به‌ زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

عاقلی در تشریح اقدامات صورت گرفته در این پروژه عنوان کرد: زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی بر اساس استانداردهای زمین‌های ورزشی احداث‌شده و در آن هفت هزار مترمکعب عملیات خاکی، یک هزار مترمکعب دیوار سنگی و بیش از ۹۰۰ مترمربع حصار و فنس کشی عملیاتی شده همچنین عملیات روکش آسفالت زمین با صرف حدود یک هزار و ۹۰۰ تن آسفالت در این محدوده اجرایی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی در آینده بسیار نزدیک با اعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این زمین ورزشی و تجهیز هر چه بیشتر پارک‌ها در مناطق کم برخوردار، نیاز عموم شهروندان به مراکز تفریحی و ورزشی جهت گذران اوقات فراغت تأمین خواهد شد.

وی افزود: زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال و بدمینتون و چهار هزار مترمربع پارکینگ است که با تناژ مصرفی ۸۵۰ تن آسفالت اجرایی شده است.

عاقلی همچنین یادآور شد: در این پروژه دو هزار و ۵۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی زمین‌های ورزشی و خط‌کشی پارکینگ با استفاده از رنگ سرد ترافیکی (ترمو پلاست) به همت عوامل ترافیکی سازمان عملیاتی شده است.

زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی آماده بهره برداری شده است

زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی آماده بهره برداری شده است

زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی آماده بهره برداری شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =