میروکیلی

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهردار کرج، گفت: طرح آموزش قوانین و مقررات شهرسازی و شهرداری و حکمروایی شهری در سطح شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش کرج امروز؛ سید علی‌اکبر میر وکیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی جلساتی که با شورای عالی استان در ارتباط با ارتقای سطح علمی کارکنان مدیریت شهری برگزار شد، مقرر شده طرح آموزش قوانین و مقررات شهرسازی و شهرداری و حکمروایی شهری در سطح شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها اجرایی شود.

میر وکیلی عنوان کرد: پیرامون اجرایی شدن این طرح آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای با تأکید بر آغاز عملیات آموزشی در دوره‌های آزاد و پودمانی برای گروه اول به‌منظور تحقق کامل این آموزش در کشور تنظیم شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در گام اول در منطقه یک کشور شامل استان‌های البرز، زنجان، تهران، سمنان و قزوین اجرا خواهد شد، افزود: آغاز عملیات اجرایی آموزش‌های یادشده با توجه به اخذ مجوزهای مربوطه از دانشگاه جامع علمی کاربردی و نظر به موافقت کامل شورای شهرسازی (حوزه پژوهش) با تمامی سرفصل‌ها دوره پودمانی و آزاد خواهد بود.

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهردار کرج گفت: آغاز اجرای این طرح منوط به معرفی افراد ثبت‌نام‌شده از متقاضیان تعیین گروه و گروه اول و موافقت نهایی با برگزاری دوره خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =