غلام قربانی

فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، از توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان همزمان با این عید فرخنده خبر داد.

سرهنگ غلام قربانی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: عید قربان یکی از اعیاد نیک الهی است که انسان را متوجه سرشتِ الهی خود می کند و اینکه بشریت همواره بین خیر و شر در دو راهی انتخاب قرار گرفته است.

وی افزود: اتحاد و همدلی یکی از ثمراتِ ارزشمند اعیاد و مناسبت های دینی و ملی است و عیدِ قربان نیز آموزه های اثربخشی در جهت تقویت دوستی ها و برادری ها در جامعه دارد.

فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج عنوان کرد: غدیر و قربان دو عید بزرگ و دو چشمه جوشانِ رحمت الهی هستند که امیدوارم بتوانیم جسم و روح مان را در آن صیقل داده و بتوانیم با نیایش ها و عبادت ها و اعمال نیکوکارانه بیش از پیش به پروردگارمان تقرب جوییم؛ به ویژه از طریق دستگیری از نیازمندان که رضایتِ الهی را به همراه دارد.

این مسئول همچنین از ابتکار این حوزه با مشارکت خیرین جهت توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان خبر و ادامه داد: گفتنی است با مشارکت حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج و خیرین، ۱۷ گوسفند همزمان با عید قربان، ذبح و گوشت آن میان نیازمندان توزیع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =