برجی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اینکه هر سال شاهد تلاش شهروندان برای آذین‌بندی محله، هیئت، مساجد و حتی درب منازل خود در ایام محرم و صفر هستیم، پیشنهاد داد: در اجرای تبلیغات محیطی این ایام از مشارکت شهروندان نیز استفاده کنیم.

به گزارش کرج امروز، محسن برجی در جلسه هماهنگی تبلیغات محرم و صفر به تجربیات سازمان در سال‌های گذشته در خصوص مشارکت شهروندان در آذین‌بندی ایام محرم و صفر اشاره و بیان کرد: مشارکت شهروندان در این امر، می‌تواند بازخورد بهتری در توسعه فرهنگ عاشورایی میان نسل جدید داشته باشد.

وی افزود: توزیع پوسترهای محرمی میان اصناف همچنین توزیع بنرهای مناسبتی این ایام میان هیئت‌ها و مساجد شاخص در هر منطقه و واگذاری عملیات نصب و جمع‌آوری بنرها به این اماکن مذهبی، مدیریت شهری را در صرفه‌جویی در زمان و هزینه یاری می‌کند چرا که حفظ و نگهداری از بنرها از سوی این اماکن با دقت بیشتری انجام می‌شود و استفاده مجدد از آن‌ها در سال‌های آتی نیز ممکن خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، شناخت کامل‌تری نسبت به هیئت‌های شاخص در هر منطقه دارد، خواستار شد تا این سازمان، مدیریت شهری را در تعیین شاخص‌های توزیع بنر در هیئت‌ها یاری کند و این امر طبق اولویت‌بندی سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

لازم به توضیح است در پایان جلسه مقرر شد، بودجه تعیین‌شده در زمینهٔ تبلیغات محیطی محرم در شورا مطرح و سازوکار نهایی اکران این تبلیغات با توافق مدیران مربوطه و اعضای شورای شهر در کمیسیون فرهنگی، مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =