حسینی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در ادامه پروژه بزرگ تعریض کمربندی خط ۴ حصار، عملیات اجرایی آسفالت مکانیزه بلوار اصلی حصار در محدوده خیابان مطهری آغاز شد.

سید احمد حسینی در گفتگو با کرج امروز عنوان کرد: با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج پروژه آسفالت مکانیزه بلوار اصلی خط ۴ حصار در محدوده خیابان مطهری تا خیابان عباس‌آباد، با خاک‌برداری و تسطیح و آماده‌سازی برای روسازی، وارد فاز عملیاتی شد.

حسینی گفت: طی روزهای آتی با توزیع آسفالت به‌ صورت مکانیزه، معبر اصلی خط ۴ حصار که یکی از پرترددترین معابر منطقه ۱۰ به شمار می‌رود، در شرایط استاندارد حمل‌ونقل قرارگرفته و ضریب ایمنی در تردد شهروندان و خودروهای عبوری بهبود می‌یابد.

وی با اشاره به آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه در این بلوار گفت: این بلوار با در برگرفتن محله حصار از محورهای عبوری و مهم در منطقه است که با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه به مساحت هفت هزار مترمربع مناسب‌سازی می‌شود.

این مسئول افزود: تکمیل بهسازی خیابان‌ها، عملیات روکش مکانیزه و اجرای آسفالت در معابر، نوسازی معابر غیر بزرگراهی و تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه محله‌ای از جمله فعالیت‌های عمرانی منطقه است که ویژه سال جاری در دستور کار است.

حسینی با بیان اینکه توسعه و افزایش کیفی نگهداشت شهر با توجه به درخواست‌های شهروندان در اولویت فعالیت‌های شهری منطقه قرار دارد، اظهار کرد: در این راستا و جهت تسهیل تردد شهروندان، اجرای فعالیت‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی در جهت تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء سطح کیفی معابر از جمله اهداف مهم سازمان عمران است، گفت: با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و تخصیص در بودجه سال جاری همچنین با در نظر گرفتن اولویت‌ها، عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر شهر کرج اجرا می‌شود.

آغاز فاز عملیاتی پروژه آسفالت مکانیزه بلوار اصلی خط ۴ حصار / ادامه تعریض کمربندی

آغاز فاز عملیاتی پروژه آسفالت مکانیزه بلوار اصلی خط ۴ حصار / ادامه تعریض کمربندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =