اطلاعیه آرامستان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از انجام اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی برای طرح مناسب‌سازی قطعات بهشت سکینه (س) خبر داد و گفت: در معابر و قطعات مختلف آرامستان بنرهای این طرح جهت اطلاع‌رسانی به شهروندان نصب‌شده است.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با کرج امروز با اعلام این مطلب اظهار داشت: از سال گذشته طرح یکسان‌سازی و مناسب‌سازی قطعات قدیمی در بهشت سکینه (س) در حال اجراست که در راستای آن قبوری که دارای ارتفاع، آیات قرآن بر روی سنگ مزار، کتیبه، صندلی، تصویر نامتعارف، گلدان، تابلو، چراغ، حصار، باغچه و... نامتعارف باشند، باید مناسب‌سازی شوند.

وی افزود: این طرح با دستور قضایی به‌منظور بهبود سیمای بصری آرامستان به‌خصوص در قطعات قدیمی و در راستای رسیدگی به برخی از اعتراض‌ها و شکایت‌های شهروندی و تسهیل در تردد زائرین اهل قبور به‌ویژه جانبازان و معلولان و افراد ویلچری در حال اجراست.

این مسئول عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح از شهروندان و خانواده‌های معزا درخواست می‌شود در صورت نصب سنگ مزار با تصویر و ارتفاع نامناسب، گلدان، کتیبه، صندلی و یا هرگونه اقدام خارج از تعهدنامه مندرج در فرم سنگ مزار تا ۱۵ مردادماه امسال نسبت به اصلاح و جمع‌آوری موارد مذکور اقدام کنند.

محمودی نژاد ادامه داد: کارشناسان سازمان پس از بررسی و مستندسازی سنگ‌های مزار در صورت عدم تطابق با آیین‌نامه اجرایی با خانواده متوفی تماس می‌گیرد و توضیحات مربوطه را جهت اصلاح ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: در صورت عدم توجه خانواده‌های متوفی به این طرح، سازمان با دستور قضایی مذکور، راسا مکلف به جمع‌آوری موارد نامتعارف در قطعات است.

وی گفت: شهروندان و خانواده‌های معزا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۴۵۶ تماس بگیرند.

۱۵ مرداد؛ آخرین فرصت برای جمع آوری و اصلاح هرگونه اقدام غیرمتعارف در قبور بهشت سکینه (س)

۱۵ مرداد؛ آخرین فرصت برای جمع آوری و اصلاح هرگونه اقدام غیرمتعارف در قبور بهشت سکینه (س)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =