حشمت الله عزیزی

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج از افزایش ۲۸۰ درصدی درآمد این منطقه در سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حشمت‌الله عزیزی در گفتگو با کرج امروز با اشاره به افزایش ۲۸۰ درصدی درآمد این منطقه در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: با توجه به رکود حاکم بر ساخت و سازهای شهری و نوسانات اقتصادی موجود، شهرداری منطقه ۵ کرج با به‌ کارگیری تمام توان کاری و اجرایی و با همت و تلاش مضاعف کلیه کارکنان خود موفق شد میزان درآمدی خود را در بازه زمانی سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به میزان ۲۸۰ درصد افزایش دهد.

این مسئول در خصوص جریمه پرونده‌های کمیسیون ماده صد گفت: در حال حاضر تقریباً کلیه پرونده‌های کمیسیون ماده صد، تعیین و تکلیف شده و پرونده‌ ی بدهکار در مجموعه وجود ندارد.

وی اخذ عوارض نوسازی و صنفی را از منابع درآمدی پایدار شهرداری‌ها برشمرد و عنوان کرد: در سه‌ ماهه اول سال جاری حدود دو هزار و ۴۰۰ فقره فیش عوارض صنفی در سطح منطقه توزیع‌ شده که با پیگیری‌های متعدد، حدود ۸۰۰ فقره فیش منجر به پرداخت‌شده و درآمدی در حدود ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حساب شهرداری واریز شده است.

وی افزود: در سه‌ ماهه اول سال جاری درآمد امور صنفی مبلغی حدود چهار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته، میزان درآمد در این امور حدود ۲۹۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج، میزان درآمد مکتسبه از فیش‌های نوسازی در سه‌ماهه اول سال جاری را حدود ۲۱ میلیارد برشمرد و گفت: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۷۰ درصد افزایش‌یافته است.

این مسئول در ادامه از صدور سند مالی دائم عمرانی و جاری در فصل بهار به تعداد سه هزار و ۵۵۰ فقره نام برد و گفت: در سال گذشته تعداد یک هزار و ۷۷۰ فقره سند مالی صادر شده بوده که در مقایسه این تعداد نیز صدور سندهای مالی حدوداً دو برابر شده است.

عزیزی در پایان از رشد چشمگیر درآمدی و همچنین مالی منطقه پنج خبر داد و افزود: سال گذشته این منطقه در جذب عوارض کسب و پیشه (صنفی) بین دیگر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج رتبه اول را کسب نموده که تحقق این امر به‌واسطه برنامه‌ریزی مدون مجموعه مدیریتی و همکاری تمامی همکاران و همراهی شهروندان صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =