فرزین فرشاد

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان، گفت: سومین فاز از پروژه کنارگذر مهرشهر باهدف کاهش ترافیک شمال و جنوب شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرج امروز، فرزین فرشاد در حاشیه مراسم بهره برداری از سومین فاز پروژه کنارگذر مهرشهر که عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهری و شهروندان برگزار شد، ضمن اشاره به این موضوع که ترافیک یکی از معضلات اساسی در کلان‌شهرها و از اصلی‌ترین دغدغه‌های شهروندان به شمار می‌رود، عنوان کرد:‌ با توجه به وظایف مدیریت شهری درزمینهٔ رفع معضلات شهر و دغدغه‌های شهروندی، احداث تقاطعات هم‌سطح و غیر هم‌سطح کنارگذرها دوربرگردان‌ها و دیگر اقدامات عمرانی ترافیکی از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری انجام می‌شود.

این مسئول پروژه کنارگذر مهرشهر در چهار فاز را یکی از اقدامات عمرانی ترافیکی ذکر کرد و بابیان اینکه اقدامات اجرایی سه فاز از این پروژه در زمان معاونان قبلی فنی و عمرانی شهرداری کرج صورت گرفته است، از زحمات آنان قدردانی کرد و اظهار داشت: فازهای اول و دوم در محدوده‌های راه‌آهن و ابتدای بلوار دانش قبلاً به بهره‌برداری رسیده و اکنون شاهد بهره‌برداری از فاز سوم این پروژه که ادامه بزرگراه یادگار امام حدفاصل سه‌راه دانش تا خیابان چمن یک است، هستیم.

سرپرست معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در ادامه، اعتبار صرف شده جهت بهره‌برداری از فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر را ۴۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه با اجرای حدود سه هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت، ۱۳ هزار مترمکعب بتن‌ریزی، ۱۳ هزار متر جدول‌کشی، پخش ۱۱ هزار تن آسفالت و ایجاد هفت هزار مترمربع فضای سبز، امروز (اول مردادماه)افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

فرشاد در تشریح جزئیات فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر نیز مواردی را بیان کرد و گفت: با افتتاح فاز سوم با سه لاین رفت‌وبرگشت و دو کندرو در ضلع شرق و غرب می‌توانیم شاهد کاهش محسوس ترافیک در شبکه داخلی مهرشهر باشیم.

این مسئول اضافه کرد: این پروژه نقش بسزایی در تسهیل تردد شهروندان، کاهش ترافیک شمال و جنوب شهر و صرفه‌جویی در زمان و هزینه داشته همچنین مسیر دسترسی به فرودگاه پیام را نیز تسهیل می‌کند.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در پایان ضمن قدردانی از نگاه ویژه اعضای این دوره شورای شهر در خصوص افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه سطح ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار، گفت: حمایت‌های همه‌جانبه اعضای شورا جهت اتمام پروژه‌ها بسیار مؤثر واقع شد و ماحصل این نگاه، افتتاح پروژه‌های شهری مثل فاز سوم کنارگذر مهر شهر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =