فاز ۳ کنارگذر مهرشهر به بهره برداری رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اقدامات مطلوب مدیریت شهری کرج در آبادانی شهر، گفت: تلاش مدیریت شهری در راه ساخت کرجی پویا قابل تقدیر است.

به گزارش کرج امروز، امیر جاویدپور در آیین بهره برداری از فاز سوم کنارگذر مهرشهر که عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر کرج، سرپرست شهرداری کرج مدیران ارشد استانی و شهری، نیروی انتظامی، پلیس راهور و شهروندان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی سرپرست شهرداری کرج و حمایت‌های اعضای شورای شهر همچنین همت دیگر مسولانی که در به سرانجام رسیدن فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر نقش داشتند، اظهار داشت: زمانی که شهرداری‌ها در همه نقاط کشور با مشکل بودجه و اعتبارات مواجه می‌شوند، نیاز به خلاقیت مدیران شهری در ارایه خدمات احساس می شود.

وی با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی در سال‌های اخیر، اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از بودجه شهرداری ها صرف هزینه های جاری می شود، مجموعا این نهادها توان تحقق بودجه تعیین شده در بخش عمرانی به صورت کلان را ندارند و خلاقیت مدیران در مهندسی های هندسی کارآمد خواهد بود.

جاوید پور همچنین از ضرورت توجه به طرح تفصیلی سخن گفت و افزود: اقدام کارشناسی جهت توسعه شهر اینگونه است که ابتدا طرح تفصیلی آماده و ابلاغ می‌شود سپس به دنبال آن معابر احداث شده و خیابان کشی به صورت کارشناسی انجام می‌شود، این در حالی است که در اکثر شهرها به ویژه شهرهای جدیدالاحداث، عکس این قضیه اتفاق می افتد و مشکلات ترافیکی را ایجاد می‌کند.

این مسول با بیان اینکه تدبیر مکمل خلاقیت مدیران است، اضافه کرد: اصلاحات هندسی تدبیری است که با صرف هزینه کم اینگونه مشکلات را مرتفع می‌کند و علاوه بر آن موجبات پویایی شهر و آرامش روانی شهروندان را فراهم می‌آورد.

جاویدپور در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه تلاش، تدبیر و خلاقیت در مدیران شهری کرج مشاهده می‌شود، اظهار امیدواری کرد: همه مدیران سختکوش و پرتلاش شهری در ادامه مسیر در راه آبادانی البرزی خوب و کرجی پویا، سربلند و موفق و پیروز باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =