10 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در راستای بهسازی معابر و توسعه زیرساخت‌های شهری، پله‌گذاری کوچه‌های فرعی در محله مهر واقع در خط ۴ حصار انجام شد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: در ادامه طرح‌های محله محور که باهدف بهبود وضعیت معابر فرعی در سطح منطقه اجرایی شده، عملیات پله گذاری در برخی از کوچه‌های محله حصار صورت گرفت.

حسینی اظهار داشت: با توجه به پروژه ‌ترمیم و بهسازی معابر شیب‌دار سطح منطقه که از سال ۹۶ به‌صورت پله گذاری انجام می‌شود؛ رسیدگی به معابر در محله‌های کم برخوردار منطقه از اولویت های منطقه در سال جاری است که به‌صورت مستمر ادامه دارد.

وی گفت: طرح اجرای پله گذاری در مناطق کم برخوردار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا کند و بر همین اساس ضمن بررسی وضعیت در این محله‌ها به ترتیب اولویت اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

پله‌گذاری معابر فرعی در محله مهر حصار انجام شد

وی با اشاره به اینکه لازم است توجه ویژه‌ای به نقاط کم برخوردار داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بهسازی معابر مناطق محروم موجب ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

حسینی با بیان اینکه بهسازی معابر شهری در مناطق محروم موجب ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد، ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، باهدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر منطقه در سال جاری با جدیت انجام و همچنان ادامه دارد.

پله‌گذاری معابر فرعی در محله مهر حصار انجام شد

این مسئول عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات احداث پله گذاری برخی دیگر از معابر این محله در آینده اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =