محمد گروسی

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: ارتقای کیفیت زندگی در محلات کم برخوردار، جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر همچنین رسیدگی به مشکلات ساکنین محلات کم برخوردار و ایجاد ارتباط مردمی از اولویت‌های شهرداری منطقه یک در سال جاری است.

محمد گروسی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت رفع محرومیت‌زدایی در محله‌های محروم منطقه تأکید کرد: اقدامات محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات این اهالی تا رسیدن نتیجه مطلوب و کسب رضایت مردم در تمامی محله‌ها کم برخوردار این منطقه ادامه دارد.

گروسی با اشاره به نگاه ویژه شورای ششم و مدیریت شهری به محرومیت‌زدایی اظهار کرد: ارتقای کیفیت زندگی در محلات کم برخوردار، جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر همچنین رسیدگی به مشکلات ساکنین محلات کم برخوردار و ایجاد ارتباط مردمی از اولویت‌های شهرداری منطقه یک در سال جاری است.

وی در ادامه به بخشی از اقدامات صورت گرفته در محله کم برخوردار اسلام‌آباد که طی هفته جاری انجام شد، اشاره کرد و گفت: به‌منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان ایزدپناه، نهر این خیابان جمع‌آوری و ۳۷۰ مترجدول‌گذاری نیز در این محدوده انجام‌شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اهمیت جمع‌آوری نهرهای فرسوده و جدول‌گذاری در خیابان‌ها افزود: عملیات عمرانی مذکور به‌منظور پیشگیری از بروز مشکلات آب‌گرفتگی، هدایت آب‌های سطحی و رعایت بهداشت و جلوگیری از بروز مشکلات زیست‌محیطی که باعث نارضایتی ساکنین شده بود، اجرایی شد.

گروسی اضافه کرد: معاونت عمران این منطقه ضمن شناسایی خیابان‌ها و معابر آمادگی کامل دارد تا نسبت به جمع‌آوری نهرها، جدول‌گذاری و روکش آسفالت اقدام نماید.

وی همچنین از اجرای عملیات آسفالت در کوچه سعیدی در این محله به طول یک هزار و ۳۵۰ مترمربع با صرف ۱۵۰ تن آسفالت خبر داد و گفت: همچنین به‌منظور مرتفع نمودن مشکلات رفت‌وآمد و هدایت آب‌های سطحی در کوچه سعیدی در محله اسلام‌آباد معاونت عمران منطقه اقدام به جدول‌گذاری در این محدوده به طول ۲۰۰ متر کرده است.

این مسئول در ادامه از اجرای عملیات شستشو و گندزدایی مخازن زباله به‌وسیله آهک پاشی خبر داد و گفت: این عملیات در راستای حفظ پاکیزگی محیطی در سطح معابر و جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی ناشی از باقیمانده شیرابه‌های زباله که بعضاً در اطراف مخازن باعث پراکندگی مواد آلوده و میکروبی می‌شود اجرا و به‌صورت مستمر و هفتگی انجام خواهد شد.

اولویت مدیریت شهری رفع مشکلات مناطق کم برخوردار است

اولویت مدیریت شهری رفع مشکلات مناطق کم برخوردار است

اولویت مدیریت شهری رفع مشکلات مناطق کم برخوردار است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =