آسفالت گلدشت

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با پخش یک هزار و ۴۵۳ تن آسفالت، معابر خیابان گلدشت با هدف بهسازی و سهولت در عبور و مرور خودروها بهسازی شدند.

علی فروغی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اشاره به اینکه عملیات تراش و روکش معابر سطح منطقه به‌صورت گسترده به اجرا درآمده است، گفت: این عملیات باهدف بهسازی و سهولت در عبور و مرور خودروها و تردد شهروندان با توزیع یک هزار و ۴۵۰ تن آسفالت در مساحتی بالغ‌ بر ۶۵۰۰ مترمربع اجرایی شده است.

فروغی با اشاره به اینکه بهسازی معابر گلدشت از اولویت‌های منطقه در اجرای طرح‌های عمرانی در سال جاری است؛ افزود: اجرای شش هزار و ۵۰۰ مترمربع عملیات زیرسازی، یک هزار ۳۰۰ مترمکعب مخلوط ریزی در راستای بهسازی این محدوده انجام‌شده است.

این مسئول همچنین از احداث خیابان هشتم گلدشت باهدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان خبر داد و گفت: با احداث این خیابان مسیر دسترسی این محله برای شهروندان تسهیل شد.

وی جلب رضایتمندی شهروندان را از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های مدیریت شهری دانست و بیان کرد: تحقق این مهم با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب صورت می‌پذیرد که امسال با اجرای چندین پروژه عمرانی و خدماتی در سطح منطقه خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه می دهیم.

سرپرست منطقه ۶ کرج ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف بهسازی معابر برشمرد و گفت: بهسازی و آسفالت دیگر معابر پس از شناسایی و نظر کارشناسی بر اساس اولویت انجام می‌شود.

 معابر خیابان گلدشت بهسازی و آسفالت شد

 معابر خیابان گلدشت بهسازی و آسفالت شد

 معابر خیابان گلدشت بهسازی و آسفالت شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =