غلام قربانی - کراپ‌شده

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت.

سرهنگ پاسدار غلام قربانی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: تاسوعا و عاشورای حسینی سند مظلومیت خاندان آل الله و از جلوه های حقانیت تشیع است که در مقطعی از تاریخ اسلام، امام حسین علیه السلام و جمعی از صحابه و یاران ایشان در راه حفظ ارزش ها و شعائر اخلاقی‌ و قرآنی و انسانی توسط جماعتی ریاکار، ضد دین و منافق صفت به شهادت رسیدند اما خون پاک شان موجب بقای دین و اسلام شد.

به گفته قربانی، آنچه در دشتِ کربلا به وقوع پیوست و به بخشِ انکارناپذیر تاریخ اسلام تبدیل شد، پیکار اقلیتی درستکار، خداجو، مومن و پرهیزگار در برابر اکثریتی ذلیل، مادی گرا و ضددین است که در نهایت طبق وعده الهی، این سپیدی است که بر ظلمت و تاریکی و سیاهی غلبه و ظفر پیدا می کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی (ع) جریانی است که در طول قرن های گذشته توسط مردم زنده نگه داشته شده است، گفت: ترویج شعائر حسینی یکی از محورهای اصلی احیای ارزش های اسلامی و دعوت آحاد ملت به ویژه نسل جوان به سمت انجام فرایض دینی و ترک گناه و معصیت و تن ندادن به لذت های زودگذر دنیوی می باشد.

سرهنگ قربانی ادامه داد: کربلا چشمه زلال احکام الهی و ارزش های دینی و اسلامی است و ایجاد شور و شعور حسینی در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در جامعه رسالتی بر دوش همه آنانی است که دل در گرو محبت خاندان آل الله دارند، چرا که به فرموده پیامبر اکرم (ص)، شادی و عزای امتِ اسلامی باید متناسب با احوال ائمه اطهار علیهم السلام باشد.

فرمانده بسیج شهرداری کرج همچنین خیرین، پرسنلِ مدیریت شهری و عموم عزاداران حسینی (ع) را دعوت به مواسات و همدلی و دستگیری از نیازمندان در شرایط کنونی جامعه نمود و تصریح کرد: بی شک رضایت الهی و رضایتِ امام عزیز و شهید حضرت حسین بن علی (ع) نیز در یاری رساندن به نیازمندان نهفته است.

وی در پایان بار دیگر فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا و ایام عزای حسینی (ع) را به عموم شیعیان و آزادگان عالم، ملت شریف ایران اسلامی، مردم شهیدپرور کلانشهر کرج و پرسنل خدوم مدیریت شهری کرج تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای همه حاجتمندان، خواستار سلامتی و برکت و توفیقات روز افزون گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =