علیرضا عاقلی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در منطقه ۵ شهرداری کرج باهدف بهسازی و ارتقاء کیفی سطح معابر و تأمین رضایتمندی شهروندان خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با کرج امروز، ضمن اشاره به اولویت‌بندی بهسازی و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر، بر اساس بازدید کارشناسان سازمان و درخواست مناطق ده‌گانه شهرداری کرج اظهار داشت: بر همین اساس تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان صفاریان با تناژ مصرفی ۵۰۰ تن، یاس ۱ و ۲ با صرف بیش از ۳۰۰ تن و خیابان گلایل با تناژ ۴۲۰ تن، درمجموع با حدود هزار و ۲۰۰ تن اجرایی شده است.

این مسئول بابیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است عنوان کرد: در ادامه روند ساماندهی معابر منطقه ۵ شهرداری کرج، تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان بزرگمهر با تناژ مصرفی حدود ۳۵۰ تن آغازشده  و پس از اتمام عملیات آسفالت، خط‌کشی محوری خیابان مذکور در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.  

عاقلی در پایان خاطرنشان کرد: باوجود فرسودگی‌های زیاد در سطح آسفالت معابر و محلات مناطق ده‌گانه، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی شهر، به‌طور مستمر با نظارت شبانه‌روزی نیروهای اداره معابر سازمان عمران شهرداری کرج و در راستای تسهیل در روند عبور و مرور شهری در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =