بازدید روز خبرنگار

امروز سه شنبه ۱۸ مرداد، دفاتر برخی رسانه‌های کرج میزبان جمعی از مسئولان مدیریت شهری این کلانشهر به مناسبت سالروز گرامیداشت روز خبرنگار بودند.

به گزارش کرج امروز، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری، علی قاسمپور رئیس، عمار ایزدیار نایب رئیس و سخنگو، مریم قهرمانی صارم دبیر دوم و علی ذبیحی خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج در بازدیدهای صورت گرفته حضور داشتند و مراتب قدردانی خود از زحمات ارزشمند اصحاب رسانه و خبر در امر اطلاع رسانی، نقد سازنده و بیان مطالبات شهروندان را ابراز داشتند؛ آنها تاکید کردند که مدیریت شهری به عنوان نهاد مردمی و اجتماعی برای عمل به وظایف ذاتی اساسأ نیازمند تعامل و همکاری تنگاتنگ رسانه ها و مطبوعات می باشد.

رسالت اصلی مطبوعات ایجاد امید و همدلی در جامعه است

سرپرست شهرداری کرج در این دیدارها، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، رسالت مطبوعات را ایجاد امید و همدلی در جامعه برشمرد و گفت: در این مدت که عهده دار سمت سرپرستی شهرداری کرج بوده‌ام، اتفاقات مطلوبی از سوی رسانه‌ها به منظور انعکاس فعالیت‌های مدیریت شهری صورت گرفته است.

نقد سازنده در اصلاح ساختارهای اشتباه کمک شایانی می‌کند

وی در ادامه با بیان اینکه نقد سازنده در اصلاح ساختارهای اشتباه کمک شایانی می‌کند، افزود: در کنار انتقاد سازنده تخریب بدون دلیل آثار و پیامد نامطلوبی خواهد داشت که خوشبختانه در طول خدمت بنده چنین فضایی از سوی رسانه دیده نشده است.

یادآور می‌شود حامد احسانی نژاد مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج نیز مسئولان ارشد شهری را در این بازدیدها همراهی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =