بازدید از ایسنا

روز سه شنبه (۱۸ مرداد ماه) به مناسبت روز خبرنگار، علی قاسم پور رییس شورای شهر کرج، عمار ایزدیار سخنگو، مریم قهرمانی دبیر دوم، علی ذبیحی خزانه دار شورای شهر به همراه منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رییس شورای شهری کرج در ابتدا با اشاره به اینکه روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی (ع) مقارن شده بود، اظهار کرد: امیدوارم با تعامل دوسویه مدیریت شهری و اصحاب رسانه بتوانیم گام‌های درستی در راستای در جهت انعکاس خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود برداریم.

برنامه ریزی برای افزایش تعامل رسانه‌ها با مدیریت شهری 

علی قاسمپور ادامه داد: بدون شک با تغییرات صورت گرفته در شورا، تعامل بیشتر با اصحاب رسانه و خبرنگاران در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی توضیح داد: بنا است از نظرات اصحاب رسانه برای پیشبرد بهتر اهداف مدیریت شهری بهره بگیریم و با جدیت بیشتر نسبت به شفاف سازی عملکرد مدیریت شهری اقدام کنیم چون معتقدیم تمامی شهروندان باید در جریان تصمیمات و اموری که در شهر اتفاق می‌افتد قرار بگیرند.

قاسمپور با تاکید بر اینکه امید است همه خبرنگاران در مسیر تحقق رسالت خود که شفاف سازی و دوری از نگاه جانبدارانه است حرکت کنند، گفت: این به آن معنا نیست که انتظار داشته باشیم اصحاب رسانه صرفا از ما تعریف کنند چون تضارب آراء لازمه  حرکت در مسیر سازنده است ولی انتقاد باید عادلانه و قابل پیگیری باشد.

حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج در ایسنا

مدیریت شهری پله اول امید آفرینی در جامعه است

در ادامه سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا یکی از رسانه‌های وزین و قابل اعتماد و میانه رو است که اخبارش مخاطبان زیادی دارد، گفت: امیدواریم با حضور خبرنگاران رسانه‌های شناسنامه داری چون ایسنا زمینه جولان برخی که با نگاه مغرضانه و جانبدارانه به مسائل شهر نگاه می کنند کم رنگ شود.

عمار ایزدیار توضیح داد: امسال از حضور مستمر خبرنگارانی که دغدغه امید آفرینی در جامعه  را دارند استقبال می شود چون باور داریم که رسانه ویترین هر جامعه است و نقش به سزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارد.

حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج در ایسنا

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پله اول امیدآفرینی باید در حوزه مدیریت شهری اتفاق بیفتد، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا بیش از گذشته امید را در دل‌های مردم زنده کنیم.

تاکید بر حضور رسانه‌های شناسنامه دار در صحن شورا

مریم قهرمانی صارم هم با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته خبرگزاری‌های شناسنامه دار جایگاه پررنگی در شهرداری نداشتند، توضیح داد: ایسنا رسانه‌ای است که حق و انصاف را در اخبار خود اولویت قرار داده و حتی در نقدهایی که انجام می‌دهد هم بدون غرض ورزی پیش می‌رود.

دبیر دوم شورای شهر تاکید کرد: از چنین رسانه‌هایی درخواست می‌شود در این دوره از مدیریت شهری بیش از پیش در کنار کسانی باشند که حل مشکلات مردم را دغدغه اصلی خود می‌دانند.

حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج در ایسنا

تعامل سازنده با رسانه‌ها به نفع شهرو و شهروندان است

سرپرست شهرداری کرج هم با اشاره به اینکه اطلاع رسانی رسالت خطیری است که بر دوش اصحاب رسانه گذاشته شده است، گفت: در شرایط فعلی نیاز است اصحاب رسانه در کنار انتقادات سازنده، بحث تزریق امید به جامعه را نیز سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

منوچهر غفاری با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا جایگاه ویژه‌ای در میان مردم دارد، توضیح داد: امیدواریم تعامل این خبرگزاری با شهرداری کرج بیشتر شود تا بتوانیم اهداف مشترک را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

به گفته این مسئول؛ بدون شک ثمر و اثر این همکاری دو سویه به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج در ایسنا

حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج در ایسنا

حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج در ایسنا

حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج در ایسنا

عکس: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =