شورا

نخستین جلسه از سال دوم فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج با قدردانی از اعضای «هیئت‌رئیسه سابق» همراه بود؛ اقدامی که روح اتحاد و همدلی در پارلمان شهری این کلان‌شهر را به تصویر کشید و پیام اتفاق‌نظر و تأکید نمایندگان مردم بر «کار و تلاش جهادی» در جهت حل مشکلات و توسعه و آبادانی شهری را به تصویر کشید.

به گزارش کرج امروز؛ نخستین جلسه از سال دوم فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج با قدردانی از اعضای «هیئت‌رئیسه سابق» همراه بود؛ اقدامی که روح اتحاد و همدلی در پارلمان شهری این کلان‌شهر را به تصویر کشید و پیام اتفاق‌نظر و تأکید نمایندگان مردم بر «کار و تلاش جهادی» در جهت حل مشکلات و توسعه و آبادانی شهری را به تصویر کشید.

حفظ فضای همدلی و همگرایی در مجموعه پارلمان شهری کرج ضرورت دارد

جواد چپردار رئیس سابق شورای شهر کرج طی سخنانی در این جلسه، ضمن تبریک به اعضای هیئت‌رئیسه منتخب سال دوم و تشکر و قدردانی از همراهی هیئت‌رئیسه قبلی در طول یک سال گذشته، بر ادامه حفظ فضای همدلی و همگرایی در مجموعه پارلمان شهری تأکید کرد و گفت: خود نیز به‌قدر بضاعت، با نهایت همراهی در جهت پیشبرد امور شهری در خدمت عزیزان خواهم بود.

عملکرد ما باید ویترینی از عقلانیت، اتحاد و همکاری را به نمایش بگذارد

علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز با تأکید بر اینکه «عملکرد ما باید ویترینی از عقلانیت، اتحاد و همکاری را به نمایش بگذارد.» گفت: اعضای پارلمان شهری با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که با همگرایی و وحدت انسجام می‌توان باعث پیشرفت شهر و رضایتمندی مردم شد.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تقارن آن با روز خبرنگار اظهار داشت: آنچه امروز پیش از پیش موردنیاز شهر و شورای شهر است، همگرایی و حرکت همه اعضای شورای اسلامی شهر با یکدیگر برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در سال دوم دوره ششم پارلمان محلی کرج است.

قاسم پور ضمن تقدیر و تشکر از هیئت‌رئیسه سال اول دوره ششم شورای شهر کرج بیان کرد: فصل رقابت‌های انتخاباتی درون شورای شهر و رقابت‌های مرسومی که وجود دارد چه در انتخاب شهردار و یا انتخاب هیئت‌رئیسه به پایان رسیده و امروز نیاز شهر، شورا و مردم همگرایی و خدمت بیشتر است که الحمدالله این روحیه در شورای ششم وجود دارد تا در کنار همکاران ارزشمندم به مردم خدمت‌رسانی شود.

این مسئول در پایان ایجاد آرامش و تقویت همدلی را لازمه کنونی کلان‌شهر کرج و ایضاً درخواست و تأکید بزرگان عنوان کرد.

قدردانی از زحمات «هیئت‌رئیسه سابق» شورای شهر کرج

قدردانی از زحمات «هیئت‌رئیسه سابق» شورای شهر کرج

قدردانی از زحمات «هیئت‌رئیسه سابق» شورای شهر کرج

قدردانی از زحمات «هیئت‌رئیسه سابق» شورای شهر کرج

قدردانی از زحمات «هیئت‌رئیسه سابق» شورای شهر کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =