12

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از سرعت قابل‌ قبول فرایند اتمام فاز دوم عملیات اجرایی تعریض بلوار پهلوان جوادی (خط ۴ حصار) در محل دره وسیه خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های تعریض خط ۴ حصار با سرعت قابل‌قبول در حال انجام است و با اقدامات جهادی و تلاش مسئولین و همکاران سازمان عمران به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

عاقلی عنوان کرد: فاز دوم این پروژه شامل تعریض لاین جنوب به شمال خط ۴ حصار، با اجرای عملیات گابیونی به طول ۱۵۰ متر، عرض ۱۱ متر و ارتفاع ۱۱ متر است که گابیون بندی به حجم ۱۰ هزار مترمکعب و راکفیل ریزی به میزان دو هزار مترمکعب اجرایی شده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت این محور به‌عنوان یکی از معابر حادثه‌خیز شهر کرج و ضرورت افزایش ضریب ایمنی و استانداردسازی این معبر افزود: پس از اتمام عملیات اجرایی پوشش سیمانی دیوار گابیونی به میزان یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و قلوه بتن زیرسازی معبر به حجم ۲۵۰ مترمکعب انجام‌شده است.

 رئیس سازمان عمران شهرداری کرج همچنین از روکش آسفالت مکانیزه با تناژ حدود ۳۵۰ تن آسفالت در این محدوده خبر داد و گفت: طول این پروژه چهار کیلومتر است که از محدوده میدان حافظ تا تونل ورودی میدان امیرکبیر را دربرمی گیرد.

وی یادآور شد: همچنین به منظور ساماندهی بلوار پهلوان جوادی (خط ۴ حصار) روکش آسفالت این محدوده با صرف بیش از دو هزار تن آسفالت تاکنون در حال اجرا است.

پروژه تعریض خط ۴ حصار به زودی به اتمام می‌رسد

پروژه تعریض خط ۴ حصار به زودی به اتمام می‌رسد

پروژه تعریض خط ۴ حصار به زودی به اتمام می‌رسد

پروژه تعریض خط ۴ حصار به زودی به اتمام می‌رسد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =