محمد محمودی نژاد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از زائران اهل قبور و خانواده های عزادار درخواست کرد تا در مراجعه به بهشت سکینه(س) رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز  اظهار داشت: این روزها شاهد شیوع موج جدید کرونا در کشور و به تبع آن استان البرز و کرج هستیم که اوج گیری این بیماری سبب افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه بین ۴ تا ۵ هزار نفر برای زیارت اهل قبور و دفن عزیزان خود به بهشت سکینه (س) مراجعه می‌کنند بنابراین برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا هم که شده باید نسبت به رعایت پروتکل‌ها با حساسیت بیشتری عمل کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه ای رسمی از سوی ستاد کرونا صادر نشده گفت:  با توجه به اوج گیری روزانه این بیماری، از تمامی زائران اهل قبور و خانواده های عزادار که به بهشت سکینه(س) مراجعه می‌کنند، درخواست می شود که مراسم های تشییع، چهلم، سالگرد و ... را حتی المقدور با کمترین تعداد شرکت کننده برگزار و ضمن استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

این مسئول  عنوان کرد: در حال حاضر که موج جدید کرونا آغاز شده این سازمان همانند سه سال گذشته تمامی امور مربوط به اموات کرونایی و دستورالعمل های بهداشتی را به صورت منظم و دقیق انجام می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =