جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۹۸ مورد حریق و انجام ۱۲۱ نجات در هفته‌ای که گذشت خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور ۹۶۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۴۱۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۲۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۹۸ مورد حریق و ۱۲۱ مورد نجات رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته، ۴۷ مورد نجات‌یافته، ۶ مصدوم و ۱ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم، اظهار داشت: همچنین در این هفته ۹۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۹ حریق و ۹ حادثه ایستگاه ۱۱۰ با ۱۰ حریق و ۴  حادثه ایستگاه ۱۱۴ با ۷ حریق و ۵ حادثه، انجام‌شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: همچنین در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۲ مورد صدور جواز و ۱۱ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۵۲ نفر کارشناس صادر شد.

وی در ادامه با اشاره به صدور ۸ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۴ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۰ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۵ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای نیز به تعداد ۲۴ مورد و تعداد ۱۹ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۱۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =