55

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: به‌منظور جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی لایروبی کانال خیابان دانشکده انجام شد.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با کرج امروز اظهار کرد:: اقدامات پیشگیرانه‌ای از قبیل پاک‌سازی و لایروبی کانال‌ها و مسیل‌ها باهدف جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و انسداد آبروها در زمان وقوع بارندگی‌های فصلی و احتمال بروز سیلاب در معابر سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در این عملیات اقداماتی نظیر، جمع‌آوری زباله‌های ناشی از سیلاب و پاک‌سازی تمامی گل‌ولای کانال انجام‌شده است.

شریف کاظمی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل بارش در سطح منطقه تمهیدات لازم در جهت لایروبی و پاک‌سازی کانال‌های روباز و بسته و مسیل‌ها انجام‌شده است و این اقدامات به‌طور مستمر تا پایان فصل بارش نیز انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: زباله‌های رهاشده به‌خصوص نخاله‌های ساختمانی مهم‌ترین علت آب‌گرفتگی در انهار روباز و سرپوشیده است که اگر شهروندان در این زمینه مشارکت لازم را با شهرداری داشته باشند شاهد آب گرفتی در معابر نخواهیم بود.

این مسئول گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته و اولویت‌بندی‌ها به‌طور مداوم و منظم اقدام به لایروبی کانال‌های سطح شهر خواهد نمود تا هیچ‌گونه مشکلی ازنظر آب‌گرفتگی در معابر سطح حوزه برای همشهریان پیش نیاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =