1

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز گفت: توسعه مهارت‌آموزی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های دانشگاه علمی و کاربردی در راستای تربیت دانشجویان بامهارت کافی برای ورود به کسب‌وکار است.

به گزارش کرج امروز، مصطفی یوسفی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد کشوری صنعتگران رباتیک و مکاترونیک که به میزبانی استان البرز صبح امروز ۲۷ مردادماه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد،ضمن بازدید از بخش های مختلف این رویداد، گفت: توسعه مهارت آموزی شعار و هدف اصلی دانشگاه علمی کاربردی به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای نیروی انسانی ماهر و توانمند است.

یوسفی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی در حوزه مهارت‌آموزی برای استفاده از توان دانش‌آموختگان دانشگاهی در استان یک ضرورت محسوب می‌شود، گفت: در جوامع امروز کشور بازار کار بیشتر از دانشی است که در دانشگاه‌های متعارف تدریس می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه متأسفانه برخی از دانشگاه‌های درزمینهٔ مهارت‌آموزی دانش‌آموختگان خروجی کافی ندارند، افزود: در این راستا دانشگاه جامع علمی و کاربردی با هدف توسعه مهارت، برنامه‌های جدید برای دانش آموزان و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها آغاز کرده که برگزاری این رویداد در این راستا صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز با اشاره به اینکه این مسابقات به همت مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج برگزارشده، افزود: این رویداد در رده‌های سنی مختلف باهدف مهارت آوری و تشویق صنعتگران و علاقه‌مندان به پژوهش درزمینهٔ های رباتیک، الکترونیک و مکاترونیک برگزارشده است.

یوسفی گفت: همچنین رویدادهایی دیگری نیز در سایر مراکز استان درزمینهٔ های صنعتی، هنری، ورزشی و خدمات برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =